Το πάρτι

333 11 0
                                    

Πλευρά Άννας

Οι μέρεε περνούν γρήγορα και βαρετα έτσι φτάνουμε στην Παρασκευή.

Ντιιιν
Πότε θα το σπάσω αυτό το ξυπνητήρι!
τέλος πάντων ξυπνάω και παω στο μπάνιο κάνω τα απαρέτητα και ντύνομαι⬇

Καλημερίζω τους γονείς μου και βγαίνω έξω για το σχολείο ή Κωνα είχε πει οτι βαριόταν οπότε δεν θα ερχόταν τις πρώτες ώρες

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Καλημερίζω τους γονείς μου και βγαίνω έξω για το σχολείο ή Κωνα είχε πει οτι βαριόταν οπότε δεν θα ερχόταν τις πρώτες ώρες. Μόλις βγαίνω βλέπω τον Άλεξ που κι αυτός βγαίνει απο το δικό του σπίτι. Τον βλέπω με το δερμάτινο τζάκετ του ένα σκισμένο μαύρο τζιν και τα μαλλιά του ανακατεμένα (του πανε πολύ αυτά που φοράει) δεν με χει δει κι έτσι πάω προς τα coffee ανεβαίνει πανω στην ΜΗΧΑΝΗ;?;?;? Του και βάζει αυτό το κράνος στο χέρι του. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΣ! Βαζει μπροστά την μηχανή του και έρχεται με χαμηλή ταχύτητα ακριβώς δίπλα απο το πεζοδρόμια που περπατάω.

Άλεξ "Καλημέρα όμορφη"

Εγώ "Καλημέρα μηχανόβιε"Λέω και γελάει ,έχει πολύ ωραίο χαμόγελο να λέμε και την αλήθεια.

Άλεξ "Θες να ανέβεις να πάμε σχολείο;"

Άννα "Ναι αλλά θέλω πρώτα να πάρω έναν χυμό απο τα còffe"

Άλεξ "Οκευ ούτως ή άλλος και γώ πέρνω κάθε πρωί" Λέει χαμογελώντας.

Ανεβαίνω και πάμε coffee κατεβαίνουμε και πέρνουμε τους χυμούς. Όταν είρθε η ώρα να πληρώσουμε.

Άλεξ "Άσε αυτός ο χυμός είναι κερασμένος απο μένα"

Άννα " Ξέχνα το!"

Άλεξ "Γιώργο μην πάρεις χρήματα απο την κοπέλα"

Πάω να πληρώσω. Την γκαντεμιά μου είναι φιλοι. Κάνω κίνηση να δώσω τα χρήματα αλλά δεν τα πέρνει ο ταμείας.

Άλεξ "Σε ευχαριστώ ρε Γιώργο"

Γιώργος "Τίποτα ρε"

Εγώ "Σε ευχαριστώ πολύ μηχανόβιε. Αλλά αν υπάρξει επόμενη φορά θα κεράσω εγώ"

ΚάρμαDove le storie prendono vita. Scoprilo ora