Ποιος κοιμήθηκε ΠΟΥ;

225 9 0
                                    

Πλευρά Κωνας

Χτες όσο τα παιδιά ήταν πάνω εγώ κι ο Χάρης συζητούσαμε διαφορα θέματα. Ύστερα ήρθαν και τα παιδιά. Μόλις είρθε η ώρα να πάμε για ύπνο αποφασίσαμε να κοιμιθούμε εκεί στο εξοχικό του Άλεξ (ναι ξέρω πριν έγραφα οτι ήταν εξοχικό του Χάρη αλλά ηταν πρόφαση απλα για να παει η Άννα) Τέλος πάντων εγώ πήγα και άλλαξα (καθώς είχα φέρει μπιτζάμες που μου χαν πει τα παιδια) φόρεσα ⬇

 Μόλις είρθε η ώρα να πάμε για ύπνο αποφασίσαμε να κοιμιθούμε εκεί στο εξοχικό του Άλεξ (ναι ξέρω πριν έγραφα οτι ήταν εξοχικό του Χάρη αλλά ηταν πρόφαση απλα για να παει η Άννα) Τέλος πάντων εγώ πήγα και άλλαξα (καθώς είχα φέρει μπιτζάμες που μου...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Την υπέροχη μπιτζαμούλα μου και τότε χτυπάει η πόρτα. Αρχικά νόμιζα πως ήταν η Άννα αλλά τελικά ήταν ο Χάρης.

Χάρης "Γειά "

Εγώ "Γειά τι έγινε θες κάτι;"

Χάρης "Αλήθεια τώρα δεν έχεις καταλάβει τίποτα;"

Εγώ "Τι θα πρεπε να χω καταλάβει;"

Σπάει την ένταση.

Χάρης "ωραία μπιτζάμα"

Λέει και γελάει

Εγώ "Σ' ευχαριστώ αλλά τι θα πρεπε να χω καταλάβει;"

Πλησιάζει ένα βήμα. Δεν απομακρύνομαι. Έχει γούστο😱. Πλησιάζει ακόμα περισσότερο. Η καρδιά μου πάει να σπάσει... Φέρνει τα χείλη του κοντά στα δικά μου... Έχω πανικοβληθεί δεν ανταποκρίνομαι αρχικά αλλά μετά έχω πλήρη συναίσθηση της κατάστασης και βάζω τα χέρια μου στον λαιμό του κι αυτός με φέρνει πιο κοντά του βάζοντας τα χέρια του στη μέση μου. Τον σπρώχνω ελαφρά και το φιλί σταματάει.

Εγώ "Τι ήταν αυτό τώρα;"

Χάρης "Έμμ μόλις σε φίλησα;"

Εγώ "Έλα μην μου λες. Δεν το κατάλαβα" Λέω όλο ειρωνεία.
Εγώ "Εννοώ γιατι το κανες ρε Χάρη"

Χάρης "Γιατί μου αρέσεις ίσως. Γιατί απο τότε που μας γνώρισε η Άννα μου αρέσεις. Γιατί την μέρα που ήμουν μαζί με την Άννα πήγαμε μαζί για να σου έπαιρνα και γω δώρο για σήμερα."

και τότε βγαίνει για λίγο έξω και μπαίνει μέσα... με αυτό😱

και τριαντάφυλλα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

και τριαντάφυλλα.

Χάρης "Και ναι... σήμερα γιορτάζω κι εγώ"

Εγώ είχα μείνει με ανοιχτό στόμα και δεν μπορούσα να πω λέξη.

Χάρης "Θα πεις κάτι εγώ έχω ανοίξει όλα μου τα χαρτιά και συ δεν έχεις βγάλει λέξη"

Έχει δίκιο το παιδί αλλά τι να κάνω κι εγώ...

Εγώ "Εμμ Χάρη σε ευχαριστώ πολύ"

Βλέπω τον Χάρη να θυμώνει.

Χάρης "Μόνο αυτό;"

Εγώ μένω αμιλητη. Δηλαδή τι ήθελε να του πω; Πως τον αγαπάω και νιώθω τα ίδια; Κιόμως ήθελα να το πω μα δεν έβγαινε λέξη.

Βλέπω τον χάρη να φεύγει και να κλεινει την πόρτα τσαντισμένος ....

Θα τα πω όλα (σκεφτομαι) και τρέχω να τον προλάβω. Τον πιάνω απο το χέρι και τον τραβαω στο δωμάτιο "μου".

Χάρης "Τι θες να μου δώσεις τη χιλόπιτα να μην μείνω παραπονεμενος;"

Εγώ "Σκάσε λίγο χαζέ!"

Σκάει . Ευτυχώς που με άκουσε γιατί αλλιώς θα φευγε οντως με χιλόπιτα.

Εγώ "Νιώθω ότι κι εσύ και απλά πριν δεν μου βγαινε λέξη... Ξες δεν περίμενα σε ένα απο τα πιο δημοφιλή παιδιά να αρέσω εγώ... "

Χάρης "Ξες ότι όσαπαιδιά ξέρω μικάνε για σας τις 2 και προσπαθούν να σας πλησιάσουν;"

Εγω "Δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο"

Χάρης " Γιατί είσαι αθώα."

Εγώ "οκέυ μήπως να γυρνούσαμε δτο θέμα μας;"

Χάρης "οκ εσύ το ζήτησες"

Με φέρνει κοντά του και με φιλάει .... Τι όμορφα που φιλάει. Εν τέλη καταλήξαμε να κοιμόμαστε μαζί.

Μερικες αχτίδες ηλίου μπενουν απο το ανοιχτό παράθυρο. Και μια Άννα αφού εισβάλλει στο δωμάτιο αρχιζει να τσιρίζει.

ΚάρμαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora