Πλευρά Άννας
Μπένω σπίτι και βλέπω τους γονείς μου να τρωνε πρωινό.
Εγω "Γεια σας."
Μπ"Γεια σου αγάπη μου θα φας μαζί μας;"
Εγώ "Βασικά έχω φάει και είρθα να σας πω ότι 1. τα βρήκα με τον Άλεξ και 2. θα πάω με την Κωνα τον Αλεξ και τον Χάρη Ναύπλιο."
Κ. Ειρήνη (μα😂) "Μπράβο αγάπη μου να πάτε."
Μπ "Ναι αλλά το βράδυ εσυ θα κοιμιθείς με την κωνα και τα άλλα 2 γαίδούρια μαζί ε!"
Προσπαθώ να συγκρατήσω το γέλειο μου... Άχου μωρέ τι αθώο μπαμπα έχω.
Εγώ "Okay dad. Πάω να μαζέψω τα ρούχα μου."
Πάω στο δωμάτιο και περνω μερικά ρούχα γρήγορα γρήγορα. Βγαίνω απο την πόρτα μ και κουτουλάω με την κωνα.
Εγώ "Μωρή χαζή γιατί δεν χτυπησες κουδούνι."
Κωνα "Τώρα είρθα ρε ηλίθιο πλάσμα"
Εγώ "Καλά τελείωνε "
Κατεβαίνουμε κάτω ο Άλεξ και Χάρης μας περίμεναν στο αμάξι. (ο Άλεξ πήρε το αμάξι του μπαμπά του.)
Μπαίνουμε στο αμάξι οκευ χαιρετιόμαστε με τα αγόρια και ξεκινάμε. Όσο ο Άλεξ οδηγούσε και ο Χάρης έλεγε τις μαλακίες του η κωνα και γω ψάχναμε να κλείσουμε ξενοδοχείο με τα δωμάτια που θέλαμε και τελικά κλείσαμε κάτι τέλεια δωμάτια απο το ιντερνετ εννοείται.
~Μετά απο κάτι ώρες~
Κωνα "Φτανουμέ;"
Χάρης "σε 5 λεπτά μωρό μου"
What if i left and made no sense and you tell your friends and they hold your hands baby nevermind nevermind ... Και όπως καταλάβατε αυτός είναι ο ήχος κλήσης μου. Βλέπω στην οθόνη... μμμ ΜΠΑ ΜΑΣ ΘΥΜΗΘΗΚΕ; 'Αδερφούλης'
Εγώ "Ναι;"
? "Ελά ρε πριγκίπησσα που χάθηκες;"
Εγώ "Είσαι χαζός έχεις να με πάρεις τηλέφωνο απο τότε που έφυγες" Και του το κλίνω!
Ά δεν ξέρω αν σας το χω πει αλλά έχω έναν αδερφό τον Αντρέα ο οποιός είναι για σπουδες στο εξωτερικό και με έχει ξεχάσει απο τότε που έφυγε... έτσι έχω ξεχάσει και εγώ την ύπαρξή του.
Άλεξ "Άννα μου τι έπαθες;"
Εγώ "Τίποτα"
Φτάσαμε βγαίνω απο το αμάξι και δάκρυα κυλούν απο τα μάτια μου... ο Άλεξ με βλέπει και έρχετε με περνει αγκαλιά και με σηκώνει στον αέρα.
ESTÁS LEYENDO
Κάρμα
Novela JuvenilΌλα αρχίζουν όταν ξαφνικά αναγκάζομαι να αλλάξω σχολείο ... ουυφ ευτύχώς θα το περάσω μαζί με την κολλητή μου κι αυτό αφου θα μετακομίσουμε κι οι 2 μας . Ποπο που πήγαν οι τρόποι μου ούτε καν που συστίθηκα .Με λένε Άννα και είμαι 16 και έχω μία κολ...