2. Kapitola - Párty

532 32 2
                                    

Andy

Bolo už niečo po jedenástej hodine a ja som stále vylihoval v posteli. Včerajší večer som strávil plánovaním párty s Johnym a ostatnými z partie, inak známej ako Pouličný draci. Nad ránom, približne okolo druhej, som sa vrátil cez okno domov. Keby som prešiel vchodovými dverami neprešlo by mi to. Zobudil by som sestru a čo je najhoršie aj otca. Dúfal som, že si budem môcť dnešný deň v klude vychutnať. Vyspať sa do sýtosti a potom sa pripraviť na večierok zatial čo moju sestru pošlem ku kamarátke na noc. Viem, že by jej otec neublížil, ale nechcem nič riskovať. Moje plány však boli zmarené skôr ako začali.

Ešte som ani poriadne nestihol zaregistrovať ako sa rozdrapili moje dvere a už som ležal na zemi. Zbehlo sa to tak rýchlo, že som ani poriadne netušil čo sa deje. „Kde si zasa bol? Myslíš si, že som taký hlupák a neprídem na to, že si celú noc nebol doma?“ Reval po mne otec a jediné čo som ja dokázal urobiť bolo schúliť sa na mieste kde som bol a kryť si hlavu. „Ak si myslíš, že mi budeš celý deň vyspávať a nič nerobiť tak si na omyle.“ Zvreskol po mne. Najradšej by som sa mu postavil a zreval po ňom, že narozdiel od neho aj niečo robím. Ale viem, že to by skončilo ešte horšie. Ku podivu tento malý incident zakončil len kopancom do brucha a odišiel zo slovami...: „chcem ťa o pár minút vidieť dole. Treba pripraviť raňajky a zaviesť sestru.“ Ešte chvílu som len tak ležal schúlený a pozeral za ním. Až po pár sekundách alebo ako som zistil neskôr minútach som sa postavil. Vyhrabal som z mojej poloprázdnej skrine nejaké to oblečenie a keď som bol hotový utekal som dole vykonať všetko čo mi kázal. Nechcel som ho rozčúliť ešte viac.

                                                  ▬▬▬▬▬▬▬▬

 „Maj sa Kathy. A nezabudni odomňa pozdraviť kamarátku.“ Milo som sa usmial na sestričku keď vychádzala z môjho auta. „Uvidíme sa zajtra.“ Zašvitorila a nadšene vybehla z auta. Prespávačky sú pre také mladé dievčatá niečo ako pre mňa žúrky. Chvílku som ešte pozeral za Kathy a čakal kedy jej niekto príde otvoriť. Keď prišla pani Smithová, naštartoval som auto a akonáhle bola Kathy v bezpečí ich domova odišiel som doladiť detaili na párty.

Celú cestu autom som nad tou párty premýšľal. Malo tam byť veľa alkoholu, dobrej hudby a pekných dievčat. Po čom viac môže túžiť 17-násť ročný chalan. Možno tak po otcovi, ktorý bude mať viac rodičovskej lásky ako opileckej nenávisti, ale to na dnes odložíme bokom. Dnes si mám užívať a nie rozmýšľať nad problémami v rodine. Mysel som premiestnil späť k párty a spomenul som si, že má prísť aj väčšina báb z Michellinej party. Keď sa to dozvie bude veľmi, ale naozaj veľmi naštvaná. A to ma tešilo. Totižto bol som zastáncom názoru, že baby nikdy nemôžu byť také dobré skaťerky ako chalani a práve preto si nezaslúžia chodiť do skateparku. Robili by nám iba hanbu. Pri všetkých tých myšlienkach som skoro minul odbočku k najlepšiemu baru aký v tejto štvrti môžete nájsť. Práve tu sa mala konať naša párty. Johnyho brat to tu vlastní a tak nám Johny vybavil jeden večer len pre nás. Veď sme známi Pouličný draci. S touto myšlienkou som zaparkoval u vchodu do baru a vyšiel z auta. Akonáhle som otvoril sklenené dvere vysvieteného podniku, nadšene ma privítal Johny. „Ahoj brácho.“ Zreval na celú miestnosť a mne hneď došlo, že už začal oslavovať. A už oslavuje zopár hodín pretože z neho tiahlo akoby vypil celý sud vodky. „Páni. Udržíš sa vôbec na nohách? Do večera musíš vytriezvieť inak všetky kočky pripadnú mne.“ V našej partii bolo kopec chalanov, ale nikdy sme ich nebrali príliš vážne. Najdôležitejší sme boli my dvaja. Ja a Johny. Bez nás by nikdy neboli Pouličný draci a bez nás by sme si nikdy neuchitili ten najlepší skatepark. „Párty môže začať kámo.“ Povedal priopitý Johny no i tak mal pravdu. Všetko bolo pripravené, stmievalo sa, DJ-ej bol na mieste....Párty mohla začať.

Netrvalo dlho a začali prichádzať prvý hostia. Čoskoro bol podnik úplne narvaný ľuďmi. Niektorý zúfalci vysedávali pri bare a popíjali, iní zasa tancovali na parkete. Chalani z našej partie sa zúfalo snažili zbaliť nejakú babu a netrvalo dlho a podarilo sa im to. Objednávali im drinky a pretancovali s nimi celú noc. Len ja a Johny sme ako najväčší páni sedeli v najluxusnejšom boxe, s najlepším pitím a s najlepšími dievčatami. Nevystačili sme si s jednou. Ale každý sme mali vedľa seba najmenej štyri. A všetky boli práve z Michellinej partie. Keby sa to dozvedela zúrila by. Ale čo ma po nej. „Dáte si niečo?“ Zreval Johny cez hlasitú hudbu. Baby si objednávali Tonic a ja som si objednal Whiskey. Myslím si, že Johnyho brat nebude práve nadšený keď tu ráno nájde bordel a prázdny bar. „A do r*ti!“ Povedala jedna brunetka, ktorá bola po mojej pravici. Pozrel som sa smerom, ktorým pozerali všetky dievčatá a dokonca i Johny zamrel na mieste. Keď som sa tam však pozrel ja nevedel som či sa mám smiať alebo radšej plakať, že celá párty je v keli.

RivalyWhere stories live. Discover now