pt. 4

458 30 3
                                    




<3

säpsähdän hereille, huomaan Drew'in makaavan vieressäni. hänen käsi on rauhoittavasti ympärilläni. Drew tapittaa silmillään minua. "hei" hän kuiskaa."ei oo mitään hätää, kaikki on hyvin" Andrew kuiskii. nostan pääni pystyyn hänen rinnaltaan. "kaikki ei ole hyvin" sanon. veljeni luo minuun epäilevän katseen.

"mä oon mustasukkanen ja ihan paska ihminen" niiskaisen ja jatkan; "mä vaan pelkään että sä unohdat mut ja vietät aikaas vaan sun mimmin kanssa ja mä tiedän kuinka väärin se on" veljeni aukaisee suunsa sanoakseen jotain, mutta jatkan vielä puhumista; "ja mä teen ihan mitä tahansa, että mä pääsen siitä eroon. sä olet kumminkin mun veli ja mä rakastan sua. mä vaan haluan, että sä olet onnellinen"

Andrew pyyhkii poskiltani pari kyyneltä. "sä et ole paska ihminen ja mä lupaan auttaa, mutta sun pitää ymmärtää se, ettet sä ole mua menettämässä enkä mä ole sua jättämässä"

<3

kiristän luistinten nauhoja tiukemmalle, vedän pääni yli mustan harjoitus paidan. asettelen paidan paremmin varusteiden päälle. kypärän painan päähän ja suljen ristikon kiinni. pukuhuoneen ulkopuolelta nappaan mailan mukaani ja painelen jäälle. pian valmentaja viheltää pilliinsä joka tarkoittaa pientä kokoontumista keskiympyrän sisään.

valmentaja jakaa meidät kahdeksan hengen joukkueisiin ja käskee kahta muuta joukkuetta siirtymään viereiselle kaukalolle. "Leslie ja Nathan te ootte pakki pari" joukkueemme kapteeni Tyler huudahta, hän kyllä tietää mihin luottaa. me Nathanin kanssa olemme hyvin ja toimivasti kulkeva pakkipari ja täydennämme toistemme heikkouksia.

Nathan virnistää kun saavun hänen seurakseen aloitukseen. Sebastian on aloituksessa, pian kiekko tippuu jäähän. Sebastian saa taidokkaasti - pienen taistelun avulla - keikon syötettyä Nathanille joka on jo kiireesti kuljettänut kiekkoa eteen päin. hän syöttää Sebastianille kiekon, joka valitettavasti horjahtaa ja menettää kiekon, Andrew on haukkana vastustaja joukkueessa vastassa ja ottaa todella taidokkaasti kiekon itselleen ja lähtee luistelemaan kohti minua. kiilaan hänet laitan, mutta hän on jo kiekon syöttänyt muualle.

Nathan ottaa asiakseen hoitaa Andrew'in syötön kohteena olleen Eliaksen ja lähtee häntä härnäämään. pian Sebastian on auttamassa Nathania joka on jo riistänyt kiekon itselleen. Nathan lähtee kohti vastustajan siniviivaa. Sebastian ottaa vastaan Nathanin nasta syötön suoraan lapaan. luistelen Sebastian rinnalla ja saan pian syötön omaan lapaani josta syötän - hetken kiekon kuljetuksen jälkeen Tylerille joka vetää suoraan syötöstä hienon maalin.

Tyler tuulettaa ja kokoonnumme pieneen kasaan tsemppaamaan toisiamme. Tyler antaa kivet muille joukkuelaisille ja menee vaihtoon, muut tekee tämän saman hänen perässää. on kakkoskentän vuoro astua kentälle. Nathan istahtaa viereeni. "oli muuten hieno syöttö" hän mutisee. "kiitos, ethän säkään mikään sysipaska ole" kuiskaan takaisin, vastaukseksi saan vain komean ja leveän virnistyksen.

<3

rakkaudesta lajiinWhere stories live. Discover now