pt. 8 - Andrew -

418 27 11
                                    

Andrew

Kaikki tapahtuu parissa sekunnissa, Leslie makaa jäällä ilman liikettä. Tuomarin viheltäessä pilliin Nathanin isä Eddie on jo jäällä, menossa Leslien luokse.

Tuntuu kuin päässä humisee, enkä kuule mitään mitä tapahtuu.  Tunnen puristuksen olallani ja käännän katseeni Daveen, jonka kasvoilla painaa huolestunut ilme.

"Ambulanssi on tulossa!" kuuluu huudahdus, joka saa minut hätkähtämään.

"Andrew, mennään suihkun kautta sairaalaan siskosi perään. Eddie menee sinne Leslien kanssa" Dave sanoo ja auttaa minut ylös vaihtopenkiltä. Hän antaa minun nojautua häneen ja taluttaa rauhallisessa tahdissa pukukoppiin.

"Minkälaisen rangaistuken se pelaaja saa?" kuiskaan riisuessani varusteita, Daven pyytäessä Eddieltä lisää ohjeita puhelimessa.

"Andrew, se selvitetään myöhemmin, mutta kyllä me siihen vaikutetaan"

<3

Leslie näyttää rauhalliselta maatessaan sairaalan valkoisella sängyllä kytkettynä moneen erilaiseen laitteeseen. Silitän hänen kalpeaa kämmentä, yrittäen pidätellä itkua.

Dave ja Eddie puhuvat hiljaa huoneen toisella reunalla. Tunnen heidän polttavan  - ja ymmärtäväisen - katseen itsessäni.

Joku koputtaa oveen ja sisään astuu mies lääkäri.

"Te olette varmaan Leslien läheiset?" hän kysyy ja nyökkään hyväksyvänä.

"Mä olen Max Shepherd ja olin mukana Leslien toimenpiteissä. Leslien solisluu on siis murtunut. Siihen on nyt laitettu kantoside ja myöhemmin sitten selvitetään tarvitseeko hän leikkausta. Sisäisiä veren vuotoja ei ole, mutta Lesliellä ilmesi toisen asteen aivotärähdys"

"Mitä oireita siitä aivotärähdyksestä voi ilmetä?"  kysyn kiinnostuneena.

"Lesliellä voi olla - ja todennäköisesti on - posttraumaattinen amnesia, eli vammaa välittömästi edeltävä tai sen jälkeinen muistiaukko, joka kestää 24 tunnista seitsemään vuorokauteen. Pahoinvointia tai huimausta voi ilmetä, ei pitäisi ilmetä mitään vakavampaa. Mutta mä haluaisin puhua vähän siitä magneetti kuvasta, mikä me otettiin Lesliestä" lääkäri toteaa ja asettaa kuvan Leslien magneetti kuvasta valotaululle.

Katselen tuota kuvaa, ihan kuin ymmärtäisin siitä mitään. Erotan hieman suolistoa, mahalaukkua, keuhkoja sekä muita elimiä. Silmääni kumminkin pistää epämääräisen muotoiset valkoiset läikät. Läikkiä on niin suoliston alueella, kuin myös mahalaukun alueella.

"Onko Leslie koskaan valittanut kovista kuukautiskivuista?" tohtori Shepherd kysyy.

"No siis on se joskus niistä puhunu, mutta en mä niihin ihan hirveesti kiinnittänyt huomioo" totean hieman häpeillen, ihan kuin tässä olisi jotain häpeämisen aihetta.

"Nuo valkoiset läikät Leslien sisällä on endometrioosin pesäkkeitä. Ei siis mitään vakavaa, mutta tuota pitää alkaa hoitamaan"

"Mikä on endometrioosi?" kysyn hämmentyneenä.

"Endometrioosi on kohdun limakalvon pesäkesirottumatauti, mikä tarkoittaa sitä että, sitä limakalvoa jota pitäisi olla kohdussa on myöskin muualla kehossa. Leslien kohdalla niitä pesäkkeitä on suolistossa, munasarjojen ympärillä sekä mahalaukussa" tohtori Shepherd kertoo.

<3

"Andrew, sinun pitää syödä. En usko, että vanhempasi haluaa sinut makaamaan sinut tuohon viereiselle sängylle" Eddie sanoo rauhoittavasti ja laskee kämmenensä olkapäälleni. 

Katsahdan pöydälle asetettua täytettyä patonkia - joka muuten kieltämättä näyttää todella hyvälle - ja pientä kivennäisvesipulloa. Puhelimeni piippaa taskussa viestin merkiksi. 

Nathan: "Amelia on ihan super huolissaan susta ja Lesliestä. Mites ne Leslien vahingot?"

Andrew : "no solisluu paskana ja joku aivotärähdys"

Andrew : "ei oo vielä herännyt" 

Andrew : "sano Amelialle että kaikki on ihan hyvin"

Nathan : "voiko siellä tulla käymään?"

Andrew : "vitustako minä tiedän"

Andrew : "sun pitää kysyy isältäs" 

Nathan :  "asian mielipide piti kysyä sinulta" 

Andrew : "saa tänne tulla :)"

"Nathan ja Amelia tulee käymään täällä" kerron vaisusti. 

"Se on ihan fine, mutta Drew, sun pitää syödä. Ottaisitko edes pari haukkua?" Eddie ehdottaa. 

Nappaan patongin ja kivennäisvesipullon käteeni ja alan mututtamaan patonkia. 

"Mä menen tohon käytävään puhumaan pari puhelua, pärjäätkö?" Eddie varmistaa, minun nyökätessä vastauksen hän häviää käytävään. 

"Les, te quiero mucho"  

"Tienes que despetar" 

"Debes estar bien" 

<3


hejj! 

Hups, miten paljon aikaa on edellisestä osasta, viimeeksi kiittelin 800 lukukerrasta mutta nyt kiitän 1100 lukukertaa!!

Olin ihan shokissa kun huomasin yli tuhannen lukukerran täyttyneen ja lukukerrat vaan kasvaa. 

Se mitä mä olen tehnyt viime kuukauden aikana on uuden tarinan suunnittelua, nimittäin mä haluan että siitä tulee täydellinen ja kaikki että asiat on suunniteltu hyvin. Mä siis luon monia henkilöitä ja niiden suunnittelu on todella kivaa. Jos sulla on jotain ideaa mitä sä haluat mun teksteistä lukea, pistä mulle viestii tai kommentoi tähän alle ;) ❤️

Andrew siis osaa puhua espanjaa ja jos siellä on joku joka ymmärtää sitä hyvin niin en halua paskaa niskaan google kääntäjä taidoistani  ❤️

(olen myöskin pahoillani luvun kielenkäytöstä) 

- pus ❤️


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 31, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

rakkaudesta lajiinWhere stories live. Discover now