sen gittin ya

6 0 0
                                    

Vazgeçmek konulu milyonlarca şarkı var. Bir de bu şarkı milyon kez dinlese de yapamayan bir ben.

Milyon kez dinleyip milyon kez ağlayan ben!

Bir zamanlar seni soranlara i  benim diğer yarım, tamamlayanım derdim.
Oysa zamanla fark ettim ki sen benim yarımım değildin tamamımdın.

  Yokluğuna yarım kaldım,
yokluğunda bensiz kaldım.

Şimdilerde arada bir kalbime ağrı saplanıyor nefes alamıyorum kimseye söylemedim alışkınım nasıl olsa. Seni sevdiğim gibi o ağrıyı da seviyorum sırf seni hatırlatıyor diye.
Artık özlemini acısı, ağrısı

Üstelik bu sadece fiziksel olanı oysa ben zaten ruhsal olarak her an böyleyim.

Bunun sebebi de sensin, senin yanımda  olmayışın.

Sensizlik ne kadar zor bir bilsen! Keşke bensizlik de sana acı verse.

Ben senin yüzünden şarkı dinlemekten korkar oldum sevgili, olur da seni anlatır diye. Sokağa çıkmaya bile korkuyorum sana benzeyen birini görürüm, parfümünün kokusu burnuma gelir, biri seni hatırlatır korkusuyla yaşıyorum.

Böyle olmamalıydı bu kadar kolay bitmemeliydi. Senin yanımda olman gerek

Yok olmak istiyorum.
Tıpkı senin hayatımdan çıkışın gibi, aniden yok olmak istiyorum.
Öyle bir yok olmak istiyorum ki ismim bile hatırlanmasın.

Aptalsın diyorlar giden birinin ardından hala yas tutuyorsun.

Üstelik o seni hiç sevmedi!

Dinlemiyorum onları, biliyorum onlarda sıkılınca gidecek bir süre sonra tıpkı senin gibi.

Zaten seninle gelenlerin gidişi de şaşırtmıyor beni.

Şimdi her dinlediğim şarkıda her okuduğum kitapta sana raslıyorum, ne acı bir tesadüf,
Hala canımı yakabilmense ironik.

Keşke demeyi sevmem ama keşke yanımda olsaydın. 

Şimdi öylesine yaralı bıraktın ki beni bırak bir başkasını kendimi bile sevecek bir sevgi kırıntısı bırakmadın bende.

Şimdilerde her gün arkandan intihar ediyorum, ama ben bileklerimi değilde umutarımı kesiyorum.

Kendime yepyeni duvarlar inşa ettim geçilmesi, girilmesi imkânsız olan.

Sevdiğim kim varsa benimle beraber onları da hapsettim oraya.
Diğerlerinin tek bir hatası silmeme yeterken onlara hep daha fazla şans verdim sayamadığım kadar fazla

Sen elimde kalan son umudumdun şimdi senide özgür bırakıyor.
Adı sensizlik olan o uçurumdan aşağıya düşüyorum ve biliyorum ki elimden tutan sen olmadıkça hiçbir şekilde kurtulmak şansım yok

Ölünün FısıltısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin