Sabah ,Kerem bugün eğlence günü diye bağırarak can ve taneri kaldirmaya calisti .Can kalkıp keremle elini yuzunu yikamaya gitti . kerem lavabonun orada bir kova su gördü. öyle şehvetli bakiyorduki can keremin aklina fikir geldigini anlamisti . Kereme sordugunda Kerem :
-"Tanerin kafasina bir kova su dökelim mi?" dedi.
Can ilk ,kardesi diye razi olmasada komik olacağını düşünerek kabul etti. İkiside sessizce tanerin yanına vardiklarinda suyu birden bosalttilar. Taner büyük bir şokla uyanıp ikisinede baya kizdi. Tabi kerem özür dileyerek bunu telafi etti.
can:
-bugün napiyoruz beyler.
kerem:
-futbol oynayan varmı.
can:
-tamam ben oynarim.
taner:
-peki,bende oynuyorum.
hızlıca ağaç evin merdivenlerinden inmeye basladilar. kerem topu alip sokağa çıktılar . lakin bir oyuncu daha eksikti . kerem kosarak bir yere gitti . can ve taner anlamadan orda kaldirimin köşesinde keremi beklemeye başladılar. tam eve gideceklerken kerem çıkageldi fakat yaninda bir cocuk daha getirmisti . kerem hemen can ve tanerle tanıştırdı . adı kaan idi . gercekten cok sempatik bir cocukdu hemen birbirleriyle kaynasip bir futbol takimi olusturdular . can , kaan ile kerem , taner ile oyuna basladilar gercekten 4 de cok guzel futbol oynuyorlardi . bir ara kaan bir kazmalık yapip kendi tabirlerince korktuklari perili eve gitti top.
taner"atan alir" diyerek . kaani gonderdiler . topu gorduklerinde cimenlerin uzerinde duruyordu fakat top haraket ediyordu . birden cimenler topu icine cekmeye basladi . hepsi korku dolu bakislarla o noktaya bakakalmislardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perili EV
Horrorbu benim ilk yazim oldugu icin okumak istemeyenler okumasin kotu elestiriler yapmayiniz. insallah begenirsimiz