Clasa a sasea

22 1 0
                                    

In aceasta clasa am inceput sa urasc cateva materii. Ideea e ca la germana si la engleza erau 2 grupe: incepator si avansati. La amandoua eram la avansati. MARE GRESEALA. La germana nu intelegeam absolut nimic, dar am avut noroc de o colega care era si colega mea de banca in general. Dar la engleza nu aveam probleme din punct de vedere al invataturii, ci al profesoarei. Ea mereu avea probleme cu costumatia mea. Purtam fuste scurte, adica fuste care erau deasupra genunchiului. Si cateodata purtam si pantaloni pentru ca eu aveam taletul sa imi rup ciorapii in fiecare zii. Problema asta o avea si diriga. Dar intr-o zi profa de engleza a venit cu o fusta pana in pamant. Mai pe scurt arata caraghios. La un moment dat directoarea a intrat in clasa. Ne-a pus sa ne ridicam si s-a uitat ciudat la mine. S-a dus la profa de engleza si cand directoarea a iesit. Profesoara a venit la mine si mi-a spus sa merg la directoare in pauza. Asa am facut si cand am ajuns in birou, directoarea mi-a spus despre REGULAMENTUL PE CARE L-A SEMNAT LA INCEPUTUL ANULUI. M-am enervat si pur si simplu am iesit din biroul directoarei. Am ajuns in clasa si am inceput sa vorbesc cu baietii care nici ei nu prea erau de acord. Dar nu aveau ce face. Si chesta asta s-a intamplat si cu diriga. Purtam pantaloni. I-am spus rastit ca mie mi se rup ciorapii si nu suportam sa o vad pe mama sa cumpere ciorapi in fiecare zi, dar ea a spus ca nu o intereseaza si ca asa spune regulamentul. Da-l la naiba de regulament ca in momentul ala m-am saturat. I-am spus clar ca daca nu imi mai suporta prezenta in clasa si in scoala, de anul viitor voi pleca. Ea nu m-a crezut, dar fix asta s-a intamplat. Si uite asa am scapat de acel calvar.

Amintiri din copilarieWhere stories live. Discover now