Am terminat si clasa a 8-a. Bine trebuie sa dau examenul. Unii colegi chiar se bucura ca termina scoala, dar eu nu. Chiar imi va fi dor de unii colegi sau de unele intamplari care parca as vrea sa se repete. Momentele alea in care daca unul se certa cu un profesor, iar unii interveneau a sa-l apere, intr-un fel. Sau atunci cand doi alergau prin clasa si cineva dintre ei se lovea de geamul larg deschis. Sau atunci cand gardianca ne facea observatii, dar noi ne radeam cand spunea ceva de genul ALO, ALO, ALO! cu o voce aproape pitigaiata. Sau atunci cand au trecut 2 saptmani de cand eram in clasa a 8- a si deja credeam ca suntem mafioti fata de aia de a 5- a sau a 6- a si le furam mingile. Una chiar a ramas la un coleg. Sau atunci cand ieseam pe hol si vedeam ca cineva din clasa noastra se certa cu unul mai mic, nu interveneam deoarece nu vroiam probleme, dar interveneau altii si chiar daca profesorii ne spuneau sa spunem la diriginte tot ce se intampla, noi credeam ca vom fi tratati ca niste copii mici. Sau petrecerea de toamna cand era pe la ora 18:00 pe holurile scolii cu 2 boxe mari si pana pe la 22:00 saream si dansam pe diferite melodii chiar si manele. Sau la banchet. MAMAAAAA!!! Ce nebunie a fost acolo. Trebuiau sa fie 2 manele, dar au fost 20 ca unii le-au numarat. Si inca imi amintesc cum stateam toti in grup si dansam pe toate melodiile, dar nu va inchipuiti ca aveam cine stie ce miscari. IMPROVIZATII. Chiar o sa-mi fie dor de clasa a 8- aA si sper sa ne revedem in curand. Poate in vacanta.
YOU ARE READING
Amintiri din copilarie
No FicciónChiar daca am 14 ani totusi am niste amintiri care inca mai traiesc in suflet. Tot ce am spus aici nu este spus in detaliu. Nu am povestit complet,dar sper sa va placa!