Zhavia

43 7 9
                                    

Povestea Zhaviei, fata prinsa in mrejele destinului!

Ajunsa la orfelinat de la o varsta frageda aceasta este nevoita sa isi infranga demonii trecutului pentru a putea infrunta noile probleme specifice oricarui copil abandonat. In momentul in care a ramas fara nicio speranta, in viata ei apare cineva care pare gata sa o ajute fara sa ceara ceva in schimb, acest lucru fiindu-i complet strain unei tinere care pana atunci infruntase de una singura grijile vietii cu care ar fi trebuit sa se intalneasca peste cativa ani. Alfonso Mendoza o adopta si ii ofera o noua sansa, o speranta, o indrumare.

Misterios. Acesta este modul in care familia lui i-a privit gestul. Intr-un orasel ascuns in inima muntilor, in agitata Turcie, in care se mutase cu vreo 10 ani in urma, el pastra imaginea unui barbat dur, insensibil, neinfricat, periculos si foarte bogat, nefiind dornic sa isi imparta averea nici cu actuala sotie sau sa isi doreasca vreun mostenitor, totusi, o alege pe ea.

De ce?

Aceasta este intrebarea pe care si-a pus-o Ezechiel Cansas, un tanar de 17 ani care il cosidera un idol pe domnul Mendoza, scriind in secret un articol despre el care spera ca ii va aduce o bursa la o universitate descopera secretele murdare ce se ascund in urma gestului lui mult prea sensibil. Acestea ar putea sa ii schimbe lumea Zhaviei, iar el, ar putea sa ii ofere fetei de care s-a indragostit raspunsurile cu privire la intrebarile trecutului si un viitor stralucit sau ar putea sa le ingroape definitiv si sa primeasca o bursa finantata de domnul Mendoza, un loc de munca bine platit si o sansa ca mama lui sa primeasca ingrijirea corespunzatoare intr-o clinica din strainatate pentru a reusi sa invinga lupta cu cancerul. Are de ales intre o iubire imposibila, neacceptata de familie, deoarece fata aducea cu ea pericolul care o ''salvase'' sau un viitor care sa se asemene cu al idolului sau.

Astfel, incepe o lupta a sentimentelor, a realitatii, a trecutului ce pare desprins din povesti antice, dar si o lupta cu ea, cu Zhavia, fata nonconformista care vede vede o scanteie de lumina in cel mai intunecat abis, dar care este gata sa distruga orice persoana i-ar face rau, si din pacate, Ezechiel va avea numele inclus in aceasta categorie, pentru ca toti avem secrete, iar ale lui urmeaza sa fie dezvaluite.













ZhaviaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum