Sanki tek yaptığımız şey, sevgimizin ne kadar uzağa büküldüğünü görmek sevgilim. Artık aramızda bulunan mesafeler gibi.
**
Sanki canından can alırsın ya, kalbin sıkışır ve nefes alamazsın.
Nefes alamıyorum sevgilim. Her yerde anılarımız var.
Gülüşün sinema gibi gözlerimin önünde. Kokunu her daim soluyorum. Gözlerinin renginin benzerine bile daha rastlamadım.
Okula gidip geliyorum ama ruh olmuşum sevgilim. Kantine inemiyorum, çay getirişin ve kendine kahve alışın canlanıyor. Kütüphanede her gün bir saat kitap okuyuşun.
Okul dergilerinde, aktivitelerde yer aldığın günler canlanıyor. Sana moral verip tezahürat ettiğim günler canlanıyor.
Sen 'Sevgilim ben yapamayacakmışım gibi hissediyorum.' dediğinde alnına parmak uçlarıma uzanıp minik bir öpücük konduruşumu hatırlıyorum.
Ellerini tutarak 'Sen her şeyin en iyisini yaparsın sevgilim' demiştim.
Sahi, terk edişin de en iyisini yapmıştın.
Sevgimizin bir parçasını alıp beraberinde götürmüştün.
Sadece bunu yapmakla kalmayıp benim de kalbimi ince bir dal gibi gitgide büküp en sonunda birleşmeyecek şekilde kırmıştın.
Ama belki sen de haklısın sevgilim. Ne de olsa benim gibi asosyal ve çirkin biriyle ben olsam ben de beraber olmak istemezdim.
Özür dilerim sevgilim, birlikteyken söylediğin sözlere kanıp şımardım ve bencillik ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
When I Was Older || VHope ✔
FanfictionÖzür dilerim sevgilim, bencillik ettim. ~24 bölüm sürecektir~ Ilk yayınlanma tarihi: {15.03.19} Bitiş tarihi: {28.05.19}