En iyi arkadaş kaldığımız zamanları hatırlıyorum da sevgilim, o zamanlarda da tereddütsüzce kalbimi verecek kadar güveniyordum sana.
**
'Hoseok-ah, kahve ister misin?' diye sorduğunda tebessüm edip başımla reddetmekle yetinmiştim. Gözlerine bakınca kahve dozumu yeterince aldığımı düşünüyordum. Hatta yeterince değildi, yetmeyinceydi. Azdı, bakmalara doyamıyordum. Bakışların anlamlı geliyordu, çok güzeldi.
Kendine bir kahve alıp geldiğinde ben de masanın üzerinde duran kitabımı kapayıp kollarımı üzerine yaslamıştım. Seninle konuşmaya başladığımızdan beri içimde sana karşı bir çekim olduğunun farkındaydım.
Hormonların karman çorman olduğu bir dönem olduğundan ilk başlarda önemsemedim fakat sonradan her gece rüyalarıma girip gündüzleri aklımdan çıkmayınca, gözlerim her an çevrede seni arayınca ciddi bir şeyler olduğunu anlamıştım.
Sevgilim; ben seni inanmadığım ilk görüşteki aşkla sevdim, her gün de o aşkın üzerine biraz daha katarak.
Baktım senin böyle şeylerle işin yok, geride tutmaya çalıştım hislerimi. Seni hayal kırıklığına uğratmak istemedim sevgilim ve en basitinden, yönelimin hakkında bile bir şey bilmiyordum. Beni en çok korkutan da buydu.
Ama ben seni en yakın arkadaşımken bile sevdim, hiçbir art niyet gözetmeden korudum kendi hayatım pahasına. Yine olsa yine yaparım sevgilim.
Çünkü sen korunma ve sevgi hislerinin en büyük ve en güzellerine layıktın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
When I Was Older || VHope ✔
FanfikceÖzür dilerim sevgilim, bencillik ettim. ~24 bölüm sürecektir~ Ilk yayınlanma tarihi: {15.03.19} Bitiş tarihi: {28.05.19}