◇ 24 ◇

228 19 9
                                    


|final|

Yokluğunda insanlardan gitgide nefret eder oldum. Sanki seninle ayrılmamızda onlar suçlu gibi. Ama bir yandan da kendi gözlerimde ana düşmanım.

**

Yanına gelemediğim sürece rahat edemeyeceğim sevgilim. Hem sen de biraz durgun görünüyorsun. Ben yokken kimse seni neşelendiremedi mi? Onları affetmeyeceğim.

Senin de beni görmeni sağlamadan kendimi affedemeyeceğim. Bu ayrılık artık beni ne kadar zorluyor tahmin bile edemezsin.

Birkaç engel çıktı. Lakin sorun etmiyorum, hak etmedim değil sonuçta. Abin biraz(!) şaşırmış ve sinirlenmiş olabilir ama yine diyorum, hak ettim.

Benim abimin de aynı şekilde -hatta belki daha beter şekilde- kızacağı ve saşıracağı kesin, peki ben umursuyor muyum? Hayır. Çünkü şu an tek istediğim eskisi gibi bir araya gelmek.

Sabredemiyorum ve günleri sayıyorum sevgilim. Az kaldı, yanına doğru geliyorum. Inan ki çok az kaldı.

+×+×+×+×+×+

Öncelikle merhabalar, bu benim ilk ficimdi umarım biraz da olsa güzel olmuştur. Yakın bir sürede ikinci hikayeyi yayınlamayı planlıyorum, beklemede kalınız^^
dipnot: 4 bölüm birden attığım için bildirimler eksik gelmiş olabilir o bölümlere de bakıverin

ve bu hikaye hakkında ufak bir spoiler vermek istiyorum, ki bu hikayedeki teori etiketini açıklıyor zaten;)
●iskambilin maça sınıfı 14. yüzyıl Fransa'sında kullanılan mızrağın modelinden yapılmış bir şekildir. Orduyu temsil etmenin yanında "keder, ölüm" olarak yorumlanır.
●iskambilin karo sınıfı 14. yüzyıl Fransa'sında bulunan Ticari Deniz İşletmelerin kiremitlerini tasvir eder. Orta sınıfı temsil etmenin yanında "kariyer, para ve seyahat" olarak yorumlanır.

When I Was Older || VHope ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin