KAİNAT: Yani işte iletişim bilgilerimi filan aldılar biz sizi ararız dedilerde bişi çıkmaz ondan , diğer kızlar nasıldı güzelmiydi.
MÜFİT: Aaaa bak ne dicem eğer bir kadın sana bir başka kadın için güzelmi diye sorarsa sakın ona olumlu cevap verme olurmu aslında olumsuz cevapta verme napcaksın biliyomusun yere yatıcaksın ölü taklidi yapıcaksın çünkü başka kaçıcak yolun kalmamıştır al bakalım buda seninki.
KAİNAT: Kahve hemde sakızlı ama ben çay istemedim.
MÜFİT: Sen bana güven .
CAN: Ege onla konuştunmu.
KAİNAT: Görüşemedik ya ben seni sonra ararım dedi çıktı.
(ALMİLA HAPŞURARAK CAFEYE GİRER)
KAİNAT: İyi yaşa.
ALMİLA: Meraba
KAİNAT: Ay töbe almila noldu.
ALMİLA: Bazı baharatlara karşı alerjim varda üstelikte tam bulmuştum, pardon bir çay alabilirmiyim şişiklerime çay banyosu yapıcamda , ege.
KAİNAT: Yok tanıştırıyım can ,almila.
ALMİLA: Can , isminin ilk harfi ceyse zihin gücü ve kültür zenginliği verir ve eğer tek heceliyse birden fazla sanat dalında aranılan insan ihtimalin çok yüksek.
MÜFİT: Buyrun ve süt.
ALMİLA: Yanlız ben çay istemiştim süt değil.
MÜFİT: Bana güven.
KAİNAT: Almila buldunmu .
ALMİLA: Buldum.
KAİNAT: Eeee nasıl biri.
ALMİLA: Kainat çok yakışıklı ama galiba onu bulduğum gibide kaybettim yani ben ona numaramı verdim sonra o sırada hüsnü arıyıp duruyodu beni . o karmaşada kayboldu gitti ya , aramassa sence ararmı.yanlız ben o arada hüsnüyüde kaybettim galiba
ŞEBNEM: Ben geldim .
KAİNAT: Bunların hepsini senmi aldın.
ŞEBNEM: Evet alışveriş dediğin belinden diz kaktırmıyosa ben ne anlarım o alışverişten ayrıca bitiriyoruz lafı dükkan sahibinden çok müşteriye yakışıyo , müfit abicim bol köpüklü bir double shot latte lütfen eeee köfte dudak kız noldu sana içtiğin şeye dudak payı bırak desem bardağın yarısını boşaltıp getircekler.
ALMİLA: Alerji.
ŞEBNEM: Ay kıyamam kuzuma ya ege, akif
CAN: can memnun oldum.
MÜFİT: Evet buyrun.
KAİNAT: Boşuna direnme canı ne isterse onu getiriyo.
ŞEBNEM: Naneli çay latte diyosun.
MÜFİT: Evet bak sen sinirlisin ve gerginsin senin kafeinden daha çok teyle ihtiyacın var iyi gelicek şebnem bana güven.
ŞEBNEM: Müfit abi böyledir menü vermez sipariş almaz efsanedir abilerin en doeyeninden.
MÜFİT: Teşekkürler.
ŞEBNEM: İnternet bizle yıkılıyo gel gel.
yorum yapın please