Mezun

1K 43 4
                                    

23 Haziran 2010

" Laura hangi liseyi kazandın? Daha açıklanmadı mı şu lanet olasıca sonuçlar? "

" Açıklandı da sabrımızı ölçmek için siteye yazmıyorlar baba! "

Evet. 8.Sınıftan mezun oldum. Sınav sonuçlarımı bekliyoruz. Hangi lise cidden çok merak ediyorum. Bilgisayarımdan ses gelince hemen bilgisayarımı da alıp babamların arasına geçtim. Siteye bakınca ; " *** Yüksek Fen Lisesi " yazısını gördüm. Annemle babama baktığım da sadece gülümsediler. Laptopımı alıp odama girdim. Evet bir hafta sonra okullar açılıyor.

-Bir Hafta Sonra-

Selena Gomez  ve Drew Seeley'nin ; New Classic şarkısıyla uyandım. Bu alarmımdı. Hemen yataktan fırladım. Beyaz gömleğimi üstüne mavi ince hırkamı altımada mavi dizimden bir karış yukarıda olan eteğimi giydim. Ayakkabı olarak da beyaz converselerimi ayağıma geçirip saçlarımı da salık bıraktım elime sırt çantamı alıp aşağıya indim. Sırt çantamı kenara fırlatıp masaya oturdum. Evden çıkarken sırt çantamı tek omuz takıp annemi babamı öptükten sonra servise koştum.

28 Haziran 2014

Az sonra mesleğim hemşireliğe kavuşacağım. Geçen yıl uyurken babama vitamin serumu takıyordum. Artık hastalarıma takacağım. Adım okununca koşarak diplomamı aldım ve müdürümüz bayan Emma'ya sıkıca sarıldım. Artık tek işim bir hastane bulmaktı.

-İki hafta sonra-

Bugün beni mülakata çağıran hastaneye gidecektim. Bu 4. görüşmemdi. Hızla dolaptan "Forever Dance" yazan beyaz ama her yeri parlak renklerle süslenmiş tuniği giydim. Altına da beyaz şortumu. Ayağıma da mor-pembe desenli supralarımı geçirdim. Bunları çok zor aldırmıştım. Çanta olarak minik cüzdanı mı aldım ve telefonumla beraber cebime tıktım. Beyaz güneş gözlüklerimi salık dalgalı kahverengi saçlarıma taç gibi geçirdim. Eyeliner ve rimel çeltim. Artık hazırdım. Eğer işe kabul edilirsem avans olarak 2000 dolar (4000 tl) vericekler. Maaş olarak da 2000 dolar alacağım. Sonra zaten ayrı eve çıkarım.

Dansçı HemşireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin