👉ŞEYTANI AĞLATAN SECDE!👈

69 8 3
                                    

Ebu hüreyre (r.a) dan rivayet edildiğine göre Rasulullah  ﷺ şöyle buyurmuştur:

"Adem oğlu secde ayetini okuyup secdeye gittiğinde, şeytan,'vay bana! Ademoğlu secde etmekle emrolundu ve hemen secde etti. Dolayısıyla cennet onadır. Ben de secde etmekle emrolundum ama secde etmedim. Bu sebeple cehennem banadır.' Diyerek oradan uzaklaşır." (Müslim)

Hadisi şeriften alınması gerekenler:
1- insanlarin çoğu, şeytanın yüzünden cehenneme gireceklerdir.

2- iman eden kişi tilavet secdesi yaptığı zaman şeytanın üzer ve ağlatır. Müslümana yakışan, bol bol secde etmesidir.

3- Resulullah bir hadisi şerifinde şöyle buyuruyor; "Kullun Rabbine en yakın olduğu an secde ettiği andır. Dolayısıyla secdedeyken duayı çokça yapın."

4- Şeytan bizim düşmanımızdır. Bizde onu düşman edinmeliyiz.

5- Şeytan, imansızların dostudur.

6- Şeytan iman eden samimi, iyi niyeyli ve ihlaslı kimselere musallat olmaz.

7- Şeytandan korunma yolları;
- iman, ihlas, namaz kılmak, kur'an ve sünnete sarılmak, cemmatten ayrılmamak. Ayete'l Kursi, felak ve nas sürelerini okumak, ezan okumak, her hangi bir işe Besmele çekerek başlamak..

8- Bir kıssa:
"Bir gun iman eden kimsenin şeytanı ile kafir olan kimsenin şeytanı karşılaşıyor. Kafir olan kimsenin şeytanı bakıyorki, iman eden kimsenin şeytanı çok zayıf ve cılızdır. "Nedir bu halin? Niçin bu kadar zayıf ve cılızsın?" Diye soruyor. O da diyor ki; "benim adamim besmelesiz hiç bir iş yaomaz . Bu yuzden onunla hic bir sey yiyip içemiyorum."  Kafir olan kimsenin şeytanı etli ve kiloludur. Der ki; "benim adamım hiçbir işinde besmele çekmez..."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Peygamberimizin dilinden "En Güzel Kıssalar"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin