חשוב לדעת:
אני מתעלמת ממה שקורה בכל סדרת גורלו של אפולו
פרסי ג'קסון בדיוק הביס את גאיה.
והארי פוטר בזמן הספר החמישי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת מבט: הארי
הישיבה של מסדר עוף החול עומדת להתחיל ואני, רון, הרמיוני, ג'יני, פרד וג'ורג' עומדים בשקט מאחורי הדלת הסגורה של חדר הישיבות עם אוזני-עזר אחרי שהרמיוני הצליחה לבטל את הלחש של גברת וויזלי נגד ציטוט.יש לי הרגשה שזו הולכת להיות אספה חשובה אבל אולי זה בגלל שראיתי את דמבלדור מגיע.
פרד וג'ורג' כבר התחילו לצוטט ולוחשים לנו "הם התחילו"
כולנו ממהרים להקשיב באוזני-עזר שלנו "בסדר בוקר טוב לכולכם אני אתחיל בנושא מאוד חשוב", אני שומע את דמבלדור אומר, לאחרונה גילינו מקור קסם חדש ואנחנו חושבים שמצאנו את המקור שלו, במהלך החיפוש נתקלנו במידע שהטריד אותנו קצת", הוא עצר לכמה שניות ואז המשיך, "לוולדמורט" נשמעו כמה השתנקויות מתוך החדר, "נולדה בת לפני שהובס לראשונה"
מה?! אני צועק ומפסיק להקשיב לאוזני-עזר.
הרמיוני מבוהלת לא פחות ממני צועקת בקול
" כן, גם אני נדהמתי לגלות על הגילוי החדש בתורת הצמחים!" ומחפה על הצעקה שלי שהייתה יכולה להביא לתפיסתנו בעוד היא מסתכלת עלי במבט מבוהל שאומר 'תסתום!'
ג'ורג', פרד, רון וג'יני נראים המומים גם, אבל מסמנים לנו לחזור להקשיב.גם בתוך הישיבה אנשים נבהלו ושמענו רעש גדול של בלבול התפשט,אבל מהר מאוד נרגע.
"הילדה היתה סקיבית" דמבלדור המשיך. "וולדמורט" יכלתי לדמיין את הרעד הקולקטיבי שעבר בישיבה. "רצה להרוג אותה, לא ידוע מי הייתה אמא של הילדה, אבל היא הגנה על הילדה ושלחה אותה לאימוץ ללא ידיעתו של וולדמורט שחושב שהתינוקת מתה. את הילדה אימצו זוג אמריקאים שלא יכל להביא ילדים ונתנו לה את השם סאלי עם שם המשפחה שלהם ג'קסון. גילינו גם שנולד לה בן ואנחנו חושבים שהילד מעורב במקור הקסם החדש שגילינו." הוא עצר לנשום לשניה, לא נותן לנו זמן לעקל את המידע החדש הזה, וממשיך. "אנחנו לא יודעים מי הוא אביו של הילד. אך אנחנו יודעים שהוא קוסם, ואחד חזק במיוחד, הוא לא יודע על סבו ועל היותו קוסם והוא כבר שולט בחלק גדול מהכוחות שלו." הוא גמר ואנחנו שמענו את הדממה שהסתררה בחדר הישיבות (עד כמה שאפשר לשמוע דממה) כשכולם מעקלים את המידע שדמבלדור הרגע מסר להם.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זה הפאנפיק הראשון שלי,
מקווה שתהנו.תגובות יתקבלו בשמחה😊
YOU ARE READING
עולמות נפגשים, נכד וולדמורט *ננטש*
Fantasyמה הולך לקרות עם פרסי ג'קסון והארי פוטר יפגשו?