•6•

300 17 10
                                    

,,Lee? Kde jsi nabrala ty cucfleky?"

Lee's POV

To jsem mohla čekat, že se mě budou vyptávat, ani ten podělanej makeup nezabral.

,,No.." nevěděla jsem kde začít.

,,Vymáčkni se prosím tě." Řekla Hwa.

,,Tak, stalo se to včera..-"

Lee's POV - o den zpátky

Naprosto klasická neděle, kdy mám chuť prostě nic nedělat, válet se a volat s kámoškama. Když v tom moje plány přerušila mamka, která si mě zavolala dolů.

,,Potřebuješ něco?" Zeptala jsem se jí.

,,Jo, prosím tě, mám tady nákupní lístek, peníze a zajdi mi prosím do obchodu." Jen jsem si povzdechla, vzala lístek, peníze, nějakou tašku a vyšla jsem. Cestou jsem si potichu zpívala moji oblíbenou písničku, abych si zkrátila čas. Když jsem k obchodu došla, jsem si vzala košík a už se procházela mezi regálama a četla věci co mám koupit. Ale jak jsem nedávala pozor, tak jsem do někoho narazila a dotyčnému vysypala některé věci z košíku. Naštěstí to byly jen nějaké chleby a věci co nemohly prasknout a vylít se.

,,Promiňte, nedávala jsem pozor, hned vám to posbírám." Ale dotyčný se sehl taky a my jsme sáhli na stejnou věc a tím pádem se setkaly i naše ruce. Pohlédla jsem mu do obličeje a uvědomila jsem si kdo to je.

,,Ty.. ty jsi ta nová že? Co se mnou chodí do třídy?" Zeptal se.

,,No.. jo. Ehm.. Taehyung, že?" Nemohl ze mě spustit oči a já na tom byla úplně stejně.

,,Jo, ale můžeš mi říkat Tae. A ty jsi Lee?" Zakývala jsem hlavou na souhlas. Ten jeho hluboký hlas.. oh můj bože. Pak jsem se konečně vzpamatovala a dala mu ty věci do košíku, následně jsme oba vstali.

,,Tak když tak zítra ve škole..Lee." Usmál se.

,,Dobře, ahoj Tae." Zamávala jsem mu a měla co dělat, abych se nastavila do normálu a šla dál dokupovat určité potraviny.Až jsem to všechno měla, došla na pokladnu a vykládala věci na pás, zaplatila a vyšla z obchodu. Když jsem byla v půlce cesty mi přišlo oznámení. Otevřela jsem mobil a musela se usmát. 'Kim Taehyung vám odeslal žádost o přátelství'. Samozřejmě že jsem to přijala a ani ne do minuty mi napsal.

Kim Taehyung
Aahoj☺️

Lee Geesso
Ahoj☺️

Kim Taehyung
Co dneska děláš?🤔

Lee Geesso
Ještě nevím, proč?😄

Kim Taehyung
Noo mohli bysme ven?😁

Lee Geesso
Jo klidně, stejně bych doma neměla co dělat a nudila bych se😄

Kim Taehyung
Tak máš čas třeba od tří?

Lee Geesso
Jo mám🤗

Kim Taehyung
Tak ve tři v parku😘

Lee Geesso
Dobře budu tam🖤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 06, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Destroyer | j.jk ffKde žijí příběhy. Začni objevovat