2 септември 2019 г.
Скъпа Грейс,
Минаха вече три месеца, от както те родих. Твоите баба и дядо бяха така разбрани и се съгласиха да заминем, за да не разберат хората, че съм забременяла. Решихме за пред другите да си моя сестра и тяхна дъщеря. Мама ми каза, че ще се наложи да разбереш рано или късно. Но аз няма да имам смелостта да ти кажа, затова реших да започна този дневник. Преди всичко искам да знаеш,че съжалявам ...
Сега пътуваме към Денвър. Там съм израстнала и се надявам, че ще израстнеш и ти. А утре е моят първи учебен ден и ще се наложи да се срещна с баща ти. Крия те от всички, дори най-добрата ми приятелка Хейли не знае за съществуването ти. Е казах, че мама е родила и тя се зарадва. Смятам да си остане така.
Сега ти спиш до мен отзад. Като малък ангел си. Искаше ми се нещата да бяха по-нормални, но е невъзможно.Все пак ще се справим.
Само не забравяй.Обичам те!
Твоята Майка
Затворих тетрадката си и я прибрах в кожената си раница. Сложих я на гърба си и взех малката си дъщеричка на ръце. Мама ни погледна и се усмихна. Другите родители на тяхно място явно щяха да ме изпратят в пансион, но мама също е забременяла на шестнайсет, затова и проявява такова разбиране към мен.
Влязохме в къщата и татко взе Грейс от мен. Качи я нагоре по стълбите, а аз се обърнах към мама и се усмихнах. Русата и коса,която беше прибрана в кок сутринта, сега беше разрошена и по лицето и можех да видя,че е уморена.
- Качи се и си почини. Баба ти и дядо ти са били тук вчера заедно с майсторите. - каза ми тя сядайки на дивана. - Направили са стая на Грейс в свободната, която имахме точно срещу твоята.
- Съседите знаят ли?
- Всички знаят,че аз съм родила и че съм го криела, защото бременността ми е била наистина проблемна. - обясни тя и аз поставих целувка на бузата и.
- Обичам те, мамо. Благодаря ти за разбирането. Не го заслужавам.
- Поспи малко. Утре си на училище.
Качих се по стълбите и влязох в стаята си. Преоблякох се в по-удобни дрехи и си легнах. От колко време не съм спала в леглото си. Последните месеци преди да родя бяха трагични. Преди да завършим, всички в училище ме тормозиха заради килограмите ми. Особено Джак, който бе виновникът за напълняването ми. Само ако знаеше,че всъщност той ме е забременил нямаше да се държи така.
ESTÁS LEYENDO
Dear Grace ,
RomanceНа външен вид семейство Браун бяха съвсем обикновенни.Всички се възхищаваха на хармонията,която цареше в домът им и възпитанието,което даваха на детето си.Докато след една лятна ваканция Рейчъл и Томас Браун не се върнаха само с дъщеря си Скарлет,а...