* Гледна точка на Скарлет *
С Хейли тръгнахме към вкъщи.Тя искаше да види дъщеря ми. Разбира се, нямаше да и кажа, че ми е дъщеря или поне все още не го обмислях. Ще реша, когато говоря с майка ми. Надявам се, че тя ще ми даде посока. Утре и Джак ще идва вкъщи и най - вероятно също ще я види. Лъжата ми лека полека започва да се разпада, но ще се опитам да я поддържам, докато мога.
Стигнахме до вкъщи. Позвънях на вратата и мама ни отвори. Подкани ни да влезем, усмихната и тръгна към кухнята. Исках да поговоря с нея преди да направя това, което обмислях да правя. Въпреки че тя ще се съгласи и го знам. Тя знае, кога нещо е за мое добро. Аз наистина имам нужда от подкрепа в момента.
- Качи се. Стаята срещу моята. - обясних, а тя кимна. - Аз ще говоря с мама.
Мама беше отишла в кухнята и след като Хейли се качи горе, аз отидох натам. Влязох и седнах на стола точно до нея, докато тя готвеше обяд. Следях движенията и, и чаках удобен момент да извърша това, за което бях дошла. Погледнах я сериозно готова да и задам въпроса.
- Хейли е горе при Грейс. - казах и просто и тя се обърна към мен.
- Как така?
- Искаше да я види. - обясних. - Не мислех, че е проблем...?
- Каза ли и ?
- Не. - отвърнах и аз. - И това ме разкъсва.
- Направи го.
- Моля ? - казах изненадана от реакцията на майка ми.
- Вие сте като сестри. Ще пази тайната.
Наистина прекарала съм по-голямата част от живота си с Хейли. Обичам я и не мога да се сетя за по - точен човек. Тя наистина ще ме разбере, или поне така смятам в момента. Ще ми помогне да имам някой на моята възраст, с който да споделям. Самотата на тайната ми ме убива.
Истината е, че и аз не искам да се намирам в тази ситуация. Само ако можех да върна времето назад. Мисля си го постоянно, защото Джак не беше правилният избор, не беше правилното момче и направих огромна грешка. Но всеки път, когато си помисля за това да върна времето, и да променя нещо си мисля и за Грейс. За нищо на света не бих я премахнала от живота си. Въпреки че това беше нещо, което обмислях в онзи отчаян момент. Сега връщайки лентата назад, аз разбирам какъв смисъл Грейс е дала на живота ми. Наистина не мога да си представя живота без нея. Такова щастие би трябвало да се сподели с най-близкият ми човек, а именно Хейли.
YOU ARE READING
Dear Grace ,
RomanceНа външен вид семейство Браун бяха съвсем обикновенни.Всички се възхищаваха на хармонията,която цареше в домът им и възпитанието,което даваха на детето си.Докато след една лятна ваканция Рейчъл и Томас Браун не се върнаха само с дъщеря си Скарлет,а...