Τα απροοπτα

2.2K 103 0
                                    

Ειχε περασει ενας μηνας μετα την κηδεια της μητερας μου....και ημουν ακομα πολυ επηρεασμενη!!!
Ολο αυτο το διαστημα εμενα μαζι με την Καθριν στην έπαυλη της κυριας Αννα.

Αλλα ισως ηταν πια καιρος να φυγω και να γυρισω στη χωρα μου, εξαλλου ειχα ερθει εδω για εναν σκοπο και αυτος αφορουσε μονο τη μητερα μου...

Α-Κυρια Αννα θα ηθελα να σας μιλησω

Αν-Εννοειτε παιδι μου αλλα πρωτα θα ηθελα να σου δωσω αυτο ειπε και μου εδωσε εναν λευκο φακελο!!!
Ηταν ενα γραμμα απο την μητερα μου και εγραφε....

Αγαπητο μου παιδι,
Ξέροντας πολυ καλά πόσο λυπημένη είσαι θέλησα να σου γράψω αυτο το γραμμα ως μια μικρή παρηγορια!!! Ξέρεις ότι εκεί εξω είναι δύσκολα τα πραγματα....για αυτο θα ηθελα να μεινεις με την κυρια Αννα, μου υποσχεθηκε οτι θα σε προστατεύει κι θα σε προσέχει....Θα ηθελα να σου εκμυστηρευτω κατι για τον φιλο σου το Τιμοθεο που ποτε δε σου ειπα και ηταν το μοναδικο ψέμα που σου εχω κρατησει.....Ο Τιμ κατα την επιστροφη του στη Αμερικη ειχε ενα σοβαρο ατυχημα και επαθε αμνησια ετσι δε μπορεσε ποτε να σε θυμηθει....Συνχωρα με για αυτην την αποκρυψει της αληθειας!!!Ακομα και τωρα δε μπορουσα να στην πω κοιτωντας σε στα ματια!!!Δε θελω ποτε να ξεχασεις να εισαι ευτυχισμενη και να χαμογελας!!!Σε αγαπω πολυ....

Α-Κυρια Αννα? Ειπα απορημενη ωστε για αυτο ο Τιμ ακομα και τωρα που με εχει μπροστα του δε μπορούσε να με θυμηθεί !!!σκεφτηκα αμεσως....μα τι λεω!!!
Γιατι και αν με θυμηθει, τι θα μπορουσε να αλλάξει?

Τωρα ηταν ενας δημοφιλης, πλουσιος ,αλαζόνας...που δε θύμιζε σε  τιποτα τον παλιο καλο μου φιλο!!!

Πριν προλαβω να μιλησω στη κυρια Αννα αρχισε να χτυπα η πορτα ....και επιτελους γυρισε ο ασωτος υιος!!!

Στην εντυπωσιακη του οψη παραλιγο να λυγισω.....ποσο πιο ομορφος θα μπορουσε να γινει αυτος ο αντρας??

Αν-Καλως ορισες παιδι μου....ειπε με ενα χαμογελο στα χειλη, απο την ημερα που πεθανε η μητερα μου δε ειχε γελασει ουτε μια φορα μεχρι σημερα που αντικρισε το γιο της και η χαρα της διαγραφοταν στο προσωπο της!!!

Τ-Γεια σου μανα!!!

Εγω στεκομουν εκει στηλη αλατος ....περιμενοντας να μου πει συλληπητηρια αλλα αυτος τιποτα, σαν να μην υπηρχα καν στο χωρο!!!

Τ-Μου ελειψες πολυ!!!

Αν-Μα που ησουν παιδακι μου?

Τ-Μακρυα μανα πολυ!!!Κανενα νεο απο τη εταιρια?

Αν-Ακέφαλη εχει μεινει εδω και ποσο καιρο!!

Τ-Και αυτη τι κανει ? Ειπε εννοώντας εμενα ....?

Αν-Σε παρακαλω πολυ Τιμ, τη μαμα της εχασε το κοριτσι!!!

Τ-Και για ποσο καιρο θα κλαιμε για την μανα της περασε ενας μηνας!!!

Τελικα ηταν πολυ ανεστητος μιλουσε ετσι μπροστα μου χωρις να μου δινει ούτε καν τον λογο!!!Αλλιως θα του εδινα μια πολυ περιποιημενη απαντηση....

Ντριν ακουστηκε το σταθερο της κυριας Άννας και πηγε να το σηκωσει....τωρα θα τα ακουσει για τα καλα ο κυριος!!!

Α-Γιατι ενω μιλατε για μενα δε μου απευθυνεται τον λογο?

Τ-Γιατι μπορω να κανω οτι θελω!!!τονισε

Α-Αυτη δε ειναι δικαιολογια αλλα θα σας πω εγω πολυ απλα ειστε ενας δειλος!!!Φοβαστε να....

Τ-Σκασε μου φωναξε και με πλησιασε απειλητικα....Εγω δε φοβαμαι κανεναν

Α-Κι ομως!!!

Τ-Μικρη μη το συνεχιζεις δε θα σου βγει σε καλο!!!

Α-Μπα με απειλείται κι ολας

Τ-Μεινε μακρια μου μουρμουρισε και απομακρύνθηκε

Αρκετα!!!Μεχρι εδω θα του πω την αληθεια ηταν φιλος μου και τωρα μου φερετε σαν εχθρος μου ....ισως τον κάνω εγώ να θυμηθεί τελικα!!!

Α-Οχι Πρέπει να σου μιλησω!!!

Τ-Μπα παει κι ο πληθυντικος ...καλα ενα φιλι σου εδωσα και πηρες τοσο αερα...?

Αα ναι το φιλη στο εστιατοριο μετα απο ολα οσα ειχαν συμβει μου ειχε διαφυγει τελειως απο την μνημη!!!

Α-Σε παρακαλω ελα μαζι μου εξω του είπα και τον επιασα απο το καρπο για να με ακολουθησει και αυτος....... με ακολουθησε!!!

Η αληθεια ποναει....Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz