Cand il faci gelos,fără să vrei
Kim Seokjin
Erați în parc si ai observat un băiat care se plimba singur pe acolo,arata destul de bine era simpatic,Jin a observat că nu erai atentă la ce zicea,s-a uitat in directia in care te uitai si tu,a fost vizibil dezamăgit cand a vazut ca te uitai la acel băiat,dar nu a zis nimic, dupa ceva timp ati hotărât să vă duceți acasa.Dupa 15 minute de mers cu masina ati ajuns,tu te ai dus direct in casa fiindca iti era destul de frig,iar Jin a rămas sa parcheze masina,tu ti-ai pus geaca pe scaun,ai vrut să te întorci,dar cineva te ținea strâns în brațe.
-De ce nu erai atentă la mine azi in parc?
- Eu...eu,ma gândeam la diverse
-Aha,la tipul ala,nu?
-Ammm...imi pare rau,sti ca doar pe tine te iubesc.
- Stiu si iti voi demonstra că esti doar a mea.
- J-Jin
-Poftim?
- Daddy,spui tu cu o voce tremurânda.
- Așa te vreau iubire
Iti da bluza jos si incepe sa te sărute pe gât muscand din cand in cand lăsânduți mici semne vineți.Fara să-ți dai seama amândoi ati scapat de haine rămânând doar în lenjerie intimă.
-Offf iubire,daddy o sa aiba grija de tine si dupa nu o sa te mai uiti la alți băieți.Namjoon
Stateati in pat si va uitati la un film,el te ținea în brațe și brusc apare un actor extrem de sexy,te depărtezi usor de Moonie fiind atentă la acel om.
Acesta observa ia telecomanda si pune pauza.
Se urca peste tine si iti pune mâinile deasupra capului fără să te mai poti misca.
-Ce faci?
-Ammm...nimic.
-Aha si ia spune,acel tip e foarte frumos,nu?
-Eh...e ok
-Mda...tu sti cine sunt eu?
-Da!Esti iubitul meu.
-Exact ,spune acesta etalânduși gropita.
Iti da tricoul jos si incepe să-ți sarute pieptul,fiind vizibil deranjat de sutienul tau.
-Baby trebuie sa te fac să înțelegi că esti a mea si numai a mea.Min Yoongi
Erai singura in camera si voiai sa dansezi,ai pus muzică,logic BTS deoarece Suga era destul de gelos,dar fără să-ți dai seama a început melodia Shoot Out,asa ca te-ai oprit ca sa vezi viseoclipul pentru a putea să-l admiri pe Hyungwon.
Suga intra in camera si observa ca esti complet absorbită in telefon.
- Hey iubire!spune el apropiindu-se de tine.
- Hey...,spui încercând să îți acoperi telefonul.
- La ce te uiti ?
- Eh...nimic important.
Acesta nu mai zice nimic si iti ia telefonul din mână,cand vede se încruntă instantaneu,arunca telefonul pe fotoliu si te arunca in pat.
- ...S-Suga,te rog.
-Se pare ca nu ai fost fata cuminte,dar nu-ți face griji sunt aici.Spune acesta,iar apoi incepe sa te sărute pe gât,scăpând repede de bluza ta,iti da si sutienul jos fără a sta pe gânduri,te mai admira câteva secunde si iti sărută sânii,după tot ce ti-a facut nu te-ai mai uitat la alt băiat.Jung Hoseok
Erați în fața blocului împreună cu prieteni tai,Hobi se uita pe telefon,iar voi va jucați adevăr și provocare.La un moment dat prietenă ta te provoacă sa dansezi provocator in poala fratelui ei.Fara nici o problema te urci pe el si începi să dansezi,Hobi de abia își abtine nervi,dar ultima picătură a fost cand acel tip ti-a pus mâna pe fund.
Se ridică te ia de langa el si spune:
- OK...Gata distracția,ne mai vedem alta data,pa.Nimeni nu mai apuca sa spuna nimic caci acesta te trage după el până în casă,înăuntru era o atmosferă perfecta,se apropie de tine pe la spate si iti sărută umeri,iti da tricoul jos cu mișcări lente savurând fiecare moment.
- Nu mai rezistam sa te vad langa ala.Spune acesta in timp ce își pune mâinile în jurul italiei tale.
- Offf...Nu trebuie sa fi atat de gelos
-Bine,dar acum lasă-mă să mă bucur de acest moment.
Într-o fracțiune de secundă amândoi erați doar în lenjerie intimă,acesta plasa sărutări fierbinți pe tot corpul tau,era o senzatie care iti dadea fiori in tot corpul,tremurai de placete,chiar stie ce te face fericita.Park Jimin
Stateati in pat si vorbeai cu cea mai bună prietenă a ta,la un moment dat a început să-ți povestească despre Kai(EXO),fără să îți dai seama ai inceput sa-i spui despre cat de sexy,talentat și uimitor e Kai,aveai usa deschisa asa ca nu ti-ai dat seama.ca Jimin stătea acolo bosunflat si asculta.
Cand l-ai observat,ai ramas nemișcată neștiind ce sa faci, dar el sa apropiat rapid de tine,ți-a luat telefonul,a inchis acel apel și sa urcat peste tine ținându-ți mâinile foarte strâns,ca sa nu te mai poti misca.
- Deci asa jucam baby?Spune Jimin trăgând foarte tare de cămașa ta,până reușește să-ți rupă doi nasturi.
Fără să mai stea pe gânduri incepe sa te sărute sălbatic.Isi da tricoul jos,ai ramas cu gura căscată, abdomenul lui era perfect,parca era sculptat special pentru tine.
- Iti place ce vezi nu-i asa?
- Normal Daddy!Spui tu după ce ai prins curaj.
- Iti voi demonstra că sunt mai bun decât orice băiat.Tae Hyung
Va îndreptați spre casa,tocmai ati terminat cumpărăturile,dar observi ca un băiat se apropie de voi,iar apoi te ia în brațe și iti da un pupic pe obraz.
-Chiar nu ma recunoști??
-imi pare rau,dar nu
- Am fost colegi de banca in gimnaziu
- OMG (numele baiatului) ce mult timp a trecut!!!
- Da,iar tu tot frumoasa ai ramas!
Cand l-ai auzit te-ai depărtat de el ,erai sigura ca Tae se va enerva si exact asa a fost.
- Wow! Foarte frumos,acum veziți de drum.
Tae te ia de mana si merge grabit ca sa ajungeți mai repede acasa,dar pe drum nu a zis nimeni nimic. Peste ceva timp ati ajuns.
Cum intrați în casa V arunca cumpărăturile si se apropie de tine,iti prinde mâinile si iti spune:
- Deci nu mai rezistăm sa il vad pe ala!
-OFFF....Nu mai fi asa gelos.
- Dar ni pot,esti a mea si nimeni nu are voie sa puna mana pe tine.
Începi să râzi si i dai un pupic pe nas.
- Esti foarte drăguță,dar sa stii ca am nevoie de tine acum.
Ai luat o față neutră nestiind cum sa reacționezi la cele spuse de Tae.
Iti plasează sărutări apăsate pe piept si gat,era o senzație atat de plăcută.Mainile tale erau prinse în părul lui si te abțineai sa nu gemi de palcere.
- Iti place nu-i asa iubire???
- Da,da,continuă te rog...spui tu având nevoie de mai mult.Jeon Jungkook
Astăzi este vineri deci Jungkook trebuie sa vina sa te ia de la scoala.
Orele se termina si afara era destul de frig asa ca ai decis să ramai in clasa până vine el,dar nu după mult timp in clasa intra un băiat înalt și bine facut.Se apropie de tine blocandu-te într-un colț al clasei.
- Ti-a fost dor de mine?
- Ce dracu vrei?Pleacă!!
- Stii ce vreau si te vreau pe tine.
Se apleacă sa te sărute,dar in schimb cade pe jos.
- Asa iti trebuie daca pui mana pe ce nu iti apartine.
Te uiti la acel băiat si realizezi ca e iubitul tău,de duci înspre el si i sari in brate.
- Hai iubire,sa mergem acasă.
V-ați urcat in masina si ati plecat.Tot drumul ai observat ca JK își tot strecura mana între picioarele tale,dar nu ai zis nimic.
După ce ati ajuns si ati intrat în casă, te-ai aruncat direct in pat deoarece erai extenuata.Dar Kookie avea nevoie de tine asa ca sa pus peste tine si a început să-ți desfacă nasturi de la cămașa,te uiti la el si i dai mâinile la o parte.
- Te rog...spune cu o față de cățel.
Răsufli usor si dai din cap aprobator,când te vede i apare un zâmbet pe față.Incepe sa lase mici semne pe pieptul tau,apoi pe abdomen facandu-te sa tremuri de plăcere.
- Va fi ceva de neuitat pentru amândoi.spune in timp ce iti desface fermoarul de la pantaloni....
CITEȘTI
BTS reactions-oneshot.
RandomEste una din acele povesti,desi mai sunt multe carti asa,o sa incerc sa fiu cat de originală se poate.