#5

3.5K 96 25
                                    

   Te prinde uitandu-te la filme porno

  Kim Seokjin

 
Stiai ca Jin vine diseară si ti se făcuse dor de el,asa ca ai hotarat sa te uiti la un film porno,ca sa mai treaca timpul,însă Jin vrea să-ți facă o surpriză si ajunge mai devreme,întră în camera ta si ramane putin șocat.
- Babygirl,se pare ca asta faci tu cand eu lipsesc.spune si se apropie de tine.

  Kim Namjoon

Moonie ajunge seara de la antrenamente și te gaseste uitandu-te la un film porno.
- Wooow iubire,trebuia sa-mi dai mesaj daca aveai nevoie de mine ca veneam mai devreme.

Min Yoongi
 

Stiai ca Suga vine la tine mâine dimineață,dar se pare ca a venit din acesta seara ca sa petreceți mai mult timp împreuna,numai ca te gaseste uitandu-te la un film porno.
- Offf...printeso,se pare ca trebuie sa te pedepsesc sti ca iti e interzis sa te uiti la asa ceva daca eu nu sunt prin preajmă.

  Jung Hoseok

Hobi plecase sa faca niste cumpărături asa ca ti sa parut un moment bun sa te uiti la un film porno.,numai ca acesta își uitase portofelul asa ca a fost nevoit să se întoarcă,intra la tine in camera si incepe sa rada cand te vede.
- Cred ca pot face cumpărături si mai tarziu.

     Park JiMin

Jimin era  în dus asa ca ti-ai băgat căștile în urechi și ai pornit un film porno,nu ti-ai dat seama ca Jimin era în pragul uși uitandu-se la tine.
  - E bine ca nu m-am mai îmbrăcat.

  Kim TaeHyung

  Tae dormea dus,asa ca ai crezut ca ar fi un moment bun sa te uiti la un film porno,numai ca acesta s-a trezit,s-a apropiat usor de tine si a apăsat clapeta laptopului.
- Daca vrei putem face si noi unul.

Jeon Jungkook

Kookie era afara se juca basket, credeai ca e un moment bun sa te uiti la un film porno,dar acesta a intrat să-și ia sticla cu apa.
- Offf...iubire,trebuia sa imi spui daca aveai nevoie de mine.


Am făcut acest capitol in 20 de minute,deci nu e prea reusit.❤❤❤

BTS reactions-oneshot.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum