Suga intra nervos pe usa,se vede ca e supărat,dar nu ști de ce,in general nu iti spune cand e supărat asa ca decizi sa încerci,ca poate iti raspunde.Te duci la el in camera si te apropi de el,te urci in pat si il strângi în brațe,Dar rămâne tot morocanos,se întoarce cu fata spre tine si spune
- Iubito,ști cum as putea sa nu mai fiu supărat?
- Nu,dar spune,vrei ceva dulce,sau sa asculți muzică?
- Sau pe tine sub mine.
- Ăăăăă...Yoongi eu...
- Daddy pentru tine,scumpete.
Se pune deasupra ta si iti plasează săruturi dulci pe buze si gât,care te făceau sa trenuri de plăcere.Musca cate o porțiune de piele unde rămânea un semn vânat care il satisfacea pe Suga. Îi place să-ți sărute abdomenul,asta te făcea să respiri mai greu si el se simțea mândru.
Se da jos de pe tine si isi da pantaloni si boxeri jos,nu puteai fi atentă in jur,dar te uitai la scula lui destul de insistent .
- Iti place ce vezi nu-i asa iubito?
Spune si se pune in pat te trage peste el si iti face semn spre bărbăția lui,stiai ce ai de facut asa ca te-ai aplecat si ai inceput sa o sugi,il mai gâdilai din când în când cu limba cea ce il făcea pe Suga sa geama incontolabil,te mai joci cu jucăria lui câteva minute bune până când acesta te ia si se poziționeaza intre picioarele tale ca sa te penetreze si intra in tine foarte brusc facandu-te sa tipi o dată tare de durere si plăcere combinate,dar imediat ce Suga incepe sa se miste in tine durerea devine plăcere,făcând mișcări din ce in ce mai rapide,nici unul nu mai spunea nimic,iti arcuiai spatele de plăcerea care ti se plimba prin tot corpul.Erai aproape de punctul culminant,dar Suga a iesit din tine cand erai aproape.
- D-dadd-y de ce?
- Scumpete,ți-am dat cumva eu voie să ai un orgasm?
- Păi...
- Niciun pai,cand o sa vreau eu atunci o sa ai,dar până atunci lasa ma sa bucur de tine!
I te supui si reluati ce făceați înainte,Suga te mai chinuie se vreo două ori si pana la urma te lasa sa ai un orgasm,iar cand acesta își dă drumul o face pe pieptul tau intrandu-ți putina speram in gura,se apropie de fata ta si te prinde de barbie.
- Înghiți tot iubire,ca daca nu iese mai rau.Ai facut întocmai cum a zis el,după ce ai înghițit ti-a arată un zâmbet dulce si te-a sărutat.
- Vezi ca a fost mai bine daca ai fost fetița cuminte si ai facut cum a zis Daddy.
CITEȘTI
BTS reactions-oneshot.
LosoweEste una din acele povesti,desi mai sunt multe carti asa,o sa incerc sa fiu cat de originală se poate.