#11.

2.7K 85 21
                                    

Cand te vede doar cu un tricou si lenjerie.

Kim Seokjin

Te-ai dus în bucătărie doar cu un tricou si lenjerie fiindca nu stiai ca Jin nu sa mai dus la studiou si ca e acasă.
Stătea pe canapea si se uita pe telefon,aude usa si își ridică privirea spre tine,rămâne cu gura căscată.
- Ah (Y/N) ce bine arăți!
- Dumnezeule Jin,ce m-ai speriat!De ce nu mi-ai spus că esti acasă?
- Voiam să-ți fac o surpriză,dar se pare ca mi-ai facut tu mie.*ranjeste*
- J-Jin...eu...nu mai spui nimic,îl vezi pe Jin ca se ridică de pe canapea si se apropie de tine,te ia în brațe,își plimba mâinile pe spatele tau coborând mai jos si strangandu-te de funt,te duce in dormitor si incepe distracția.

Kim Namjoon

Ți-ai terminat dusul ai luat un tricou pe tine si ai preferat să rămâi în chiloți,te-ai pus in pat si te uitai la televizor,Moonie intra pe usa si se pune langa tine.
- Wow,arăti superb.
Spune si își bagă mana sub tricoul tau,ai inceput sa gemi si te-ai făcut rosie la fața.
- M-Moonie...spui tu si i scoti mana de sub tricoul tau.
- Doar lasă-mă să mă bucur de cat  de frumoasa esti ,spune si iti sărută fruntea.

Min Yoongi

Stai pe canapea si te uiti la televizor,erai doar într-un tricou si lenjerie fiindca era foarte cald.Yoongi intra in camera,dar preferi să-l ignori ca oricum venea langa tine,simti cum te sărută pe gât și pe umăr,apoi trece la buzele tale,scoti un mic sunet de plăcere iar acesta rade.
- Hai geme,stiu că-ți place.

  Jung Hoseok.

Raza de soare nu mai gândea asa de frumos după ce te-a vazut, în capul lui au apărut o grămadă de finele cu voi doi se apropie de tine si isi baga mana intre picioarele tale.
- H-Hobi...ce f-faci?
- Profit de frumusețea ta,scumpete.
Spune,iar apoi incepe sa te sărute.

   Park Jimin

Corpul tau mic si plapand arată extraordinar cu acel tricou larg care iti scotea in evidenta formele.Jimin încerca să se uite pe laptop,dar mintea lui era la tine,asa ca își îndreaptă privirea spre tine care stateai pe scaun uitandu-te pe telefon,vine si se pune langa tine,fără să-i dai importanta,dar a devenit atat de placut cand iti săruta gâtul si obrajii încat te-ai înroșit instant încercând să tragi de tricou ca sa te acoperi.
- De ce te acoper?Esti superba.

  Kim Taehyung

Tae e mai rușinos,nu voia să-ți spună cum se simte cand te vede arătând asa,are nevoie de tine,sa te simtă.
  - Ah (Y/N) arăti super,spune si se urca deasupra ta sarutand fiecare părticică a pieptului tau si își bagă mana sub tricoul tau jucandu-se cu sânii tai.

  Jeon Jungkook

Il excită prea mult modul inocent in care arăti,de obicei nu I se intampla asta,dar acum avea nevoie de tine,erai la tine in camera te uitai la k-drame,cand Kookie intra si te sărută.
- De ce imi fa i asta?Sti ca nu iti pot rezista.
  Continuă cu săruturile pe si iti da tricoul jos.

Hei perversii mici,mi-a fost dor de voi!!!Astept idei pentru următorul capitol.😏🤤💦❤🔞


 



BTS reactions-oneshot.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum