+82 614 4: kimin üzerine ya bu hat?
borcun 4 kuruş oldu
ben istemedim canım istedi
GayoEcz: Beni zor durumda bıraktığınızın farkında mısınız?
İşiniz gücünüz yok mu gerçekten?
Her gün babama ne açıklama yapıp çıkışta dükkanın önüne giderim diye düşünmekten sıkıldım.
Sürekli rica ediyorum size, anlamıyor musunuz?
Son kez yazıyorum, bundan sonra ne yazacağım ne de siz dükkana gelince yanınıza geleceğim.
Bir sani2y1yw
+82 614 4: noluyo?
hey?
iyi misin, hyun?
***
chanyeol, gönderdiği son mesajın arasından geçen 10 dakika ile beraber meraklanmasına engel olamamıştı. hyun, (pekala, baekhyun) iyiydi öyle değil mi? düşüp bayılmamış ya da telefonunu bir kenara fırlatmamıştı?
esasen, chanyeol ve baekhyun'un tanışıklıkları önceye dayanıyordu. onlar ilkokul arkadaşlarıydılar, hatta kısa bir dönem için de sevgili olmuşlardı.
bunun doğru ya da yanlış olduğunun çok da bilincinde değilken, sadece birbirlerinin kalplerini daha hızlı attırdıklarını fark edip beraber masum bir sevginin kollarına atlamışlardı.
sadece saklamak zorunda olduklarını biliyorlardı, çünkü anneleri bir keresinde onları el ele tutuşurken görüp ayırıvermişti ellerini. onlara bunun yanlış bir hareket olduğunu hatırlatıp, futbol oynamalarını önerdikten sonra bahçeye yollamıştı. baekhyun, saatlerce gözyaşı dökmüştü. chanyeol baekhyun'u omzuna yatırıp içini dökmesine izin verdiği sırada birkaç damlanın da kendi gözlerinden düşüşü kaçınılamazdı.
ona göre, insanların birbirini sevmesi kız & erkek ikilisine özgü olmamalıydı.
istemiyordu işte, diğer erkek çocuklarının öğrendikleri yeni küfürleri aralarında deneyip kahkaha atışları saçmalıktı. hyun'una nasıl bunları yapması beklenirdi? jelibon kadar yumuşak dudaklarını kısacık öpüp çekilmek, karşılıklı olarak utançtan birbirlerinin yanaklarının kızarışını görmek daha ilgi çekiciydi.
işte bu yüzden, baekhyun'a zarar vermezdi. zarar göreceği bir şey yapmaya da çalışmıyordu. sadece yıllar sonra onu yeniden görebilmek bile mucize gibiydi. baekhyun kendisini tanımamış olsa da zaten chanyeol numarasını aldıktan sonra her şeyi anlayacaktı.
derin bir iç çekip telefonu eline almasıyla gelen mesaj endişesinin gerginliğe ve sonra da gülme isteğine dönüşmesine sebep oldu.
GayoEcz: bNa bak
bn Bu işletmenin sahib i
aynı zAman da
Sıkıştırdıgın bu çocun
babbaasym
adın Ne
+82 xxx xx: BAEKHYUN JWKDMWNSMWMSM
baba rollerine düşürecek kadar mı sıktım seni?
en son yanına geldiğimde adımı merak etmediğini söylemiştin
kırıldım doğrusu güzelliğim
şimdi baba rolünde sorup içten içe meraklanışını dindirmek mi istedin?
GayoEcz: sn Simdi
görürsün
pezenenG
pezemeng seni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pharmacy. ꑕ chanbaek texting
Hayran Kurgu+82 614 4: gayo eczanesi whatsapp numarası mı? GayoEcz: Evet efendim, buyrun? +82 614 4: byun baekhyun adında bir çalışanınız hâlâ var değil mi? GayoEcz: Evet, var. Sorun nedir? +82 614 4: ona fena abayı yaktım da yanık kremi soracaktım [150119]...