2

3 0 0
                                    

Okuldayız  . yine kafama o astronot kaskıyla geldim. Okul otobüsünün yanında durduk                    _ Burası beni korkutuyor.                                                                                                                                                    _ Merak etme. Burası Ölüm Yıldızını durdurmak için plan yapacağın yer. Hiç birşey olmayacak merak etme.                                                                                                                                                                            _ Peki . Ama siz olmadan yapamam. Bana yardım etmelisiniz .                                                                        _ Biz şurada erkek erkeğe konuşalım. dedi babası yanağındaki sivilceyi kaşıyarak.                                _Artık şunu bir çıkaralım. Bu bir süre bende kalsın .                                                                                              Auggie kafasını öne eğdi ve suratını astı .                                                                                                                      _ Eğer bu sıkışık ve terletici şeyle okula girersen akşam evde leş gibi kokarsın .                                        _Bana bak . O çocuklar sana birşey yapamaz. Onlardan korkma. Tamam mı Aslanım ?                        Auggie okula yürümeye başladı. Annesi babasının omzuna sarılarak   "Lütfen ona iyi davransınlar" dedi endişeyle.                     

mucizeWhere stories live. Discover now