Bu okulun son günü olduğu için mezuniyet töreni vardı. Müdür Thushman koroya teşekkür ettikten sonra kürsüye geçti ve konuşmaya başladı. _ Baylar, bayanlar ve mezun öğrencilerimiz. Bu seneki son ödülümüz olan Henry Ward Beecher ödülünü dikkat çeken ve örnek bir öğrenciye vereceğim.Bu genellikle iyi çabalar karşılığında onur ödülüdür. Ama yazdığı bir yazıyı okudum.Bu da iyi şeylerin farklı şekillerde ortaya çıktığını fark ettirdi."Büyüklük, güçlü olmak değildir."gücü doğru olarak kullanmaktır.Onlar gücü kalplerinde sevgiyle taşıyanlardır.Kendilerinden bir yansıma olarak.Daha fazla uzatmadan Henry Ward Beecher, onur ödülünü gücünü kalbinde taşıyan öğrencimize veriyoruz.O yüzden August Pullman, lütfen gelip bu ödülü alabilirmisiniz? _Bir an kendimi uçuyor gibi hissettim.Kalbim çok hızlı atıyordu.Bu ödülü neden aldım hiç anlamamıştım.İşte şimdi Ölüm Yıldızını havaya uçurmuştum.Yaptığım herşey, hekes gibi 5. sınıfı bitirmekti. _Tebrikler.diye madalyayı boynuna taktı Müdür. _Ama sanırım olay bu yüzden.Belki gerçek, pek de normal olmadığımdır.Belki diğer insanların düşündüklerini bilseydik,kimsenin normal olmadığını bilebilirdik.Hepimiz bir kere bile olsa, alkış yağmuruna tutulmayı hak ederiz.Arkadaşlarım hak ediyor.Öğretmenim ablam her zaman yanımda olduğu için hak ediyor.Babam hep bizi güldürdüğü için hak ediyor.Ama en çok annem hak ediyor.Asla hiç bir konuda vazgeçmediği için.Özellikle de bende.Bu Bay Browne ın bize verdiği son ilke gibi.Zorlu mücadele veren herkese nazik davran.Ve insanların gerçekten ne olduğunu görmek istersen,tek yapman gereken bakmak.