Jennie'den :
Okula girdiğimde herkes bana uzaylıymışım gibi bakmaya başlamıştı. Üzerimdeki gözleri umursamadan sınıfa doğru yürümeye başladım. Tam sınıfa girecekken 3 tane kız önüme geçmişti.
Kız beni omzumdan arkaya ittiğinde duvara çarpmıştım ve ağzımdan küçük bir inleme çıkmıştı. Kız üzerime doğru yürürken bende duvara daha çok giriyordum.
Soohyun : Demek Tae oppaya sürtüklük yapan sensin ha! Seni küçük fahişe gel buraya!
Kız tam bana tokat atacakken gözlerimi sıkıca kapatmıştım. Ben beklerken hiçbir darbe gelmediğinde gözlerimi yavaştan açmaya başlamıştım. Önümde birisi durmuştu ve o kızın kolunu tutmuştu.
Tae : Bir daha ona dokunmaya çalışırsan kolunu kırarım Soo Hyun.
Sesinden hemen Tae olduğunu anlamıştım. Kız dolu gözleri ile Tae'ye bakarken gözü bana kaymış ve seni öldüreceğim bakışları atmıştı.
Kız gittiğinde Tae bana taraf döndü ve omzumdan tutup kendine çekti ve sarıldı. Ben ne yapıyor diye merak ederken o ise biraz eğilerek kulağıma 'özür dilerim benim yüzümdendi' dedi.
Elimi sırtına koydum ve sıvazladım parmak uçlarıma kalkarak 'sorun değil Tae' demiştim. Kendini benden ayırdığında etrafa bakmıştım. Herkes bize bakıyordu. Erkeklerin bazıları ise 'oooo' diyordu.
Neden bu kadar abartıyorlar hiç anlamıyorum. Sadece sarıldık. Bizim babamız iyi arkadaş böyle yakın olmamız normal...
Tae elimden tuttu ve sınafa girdik. Tae de yanıma gelip oturdu. Bir kaç dakika sonra hoca geldi. Ben dersi dinlerken ara sıra Taehyung'a bakıyordum. Ama garip olan ne zaman baksam hep bana baktığını görmüştüm.
- çıkışta -
Tae : Jennie gidelim mi?
Jennie : Ne?
Tae : Söylemeyi unuttum bugün senin doğum günün ya bizim evde kutluycaz.
Jennie : Gerçekten mi!?
O anın verdiği mutlulukla Taehyung'a sarılmıştım. İlk şaşırsa da o da az sonra sarılmama karşılık verdi. Ondan ayrıldığımda sırıtıyordu.
Tae : Doğum günün kutlu olsun Jenduke.
Ona doğru gülümsediğimde bana kare gülüşünü göndermişti. Okuldan çıktık ve Tae'nin ailesinin şöförü ile onların evine doğru gittik. Biz Tae ile konuşurken çoktan varmıştık.
Arabadan indik ve Tae yine elimi tuttu ve kare gülüşünü yeniden bana bahşetti. İçeri girdiğimizde gördüğüm şeylerle neredeyse ağlayacaktım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCHOOL 2019 / TAENNİE
Fanfiction*YETİŞKİN İÇERİK* Tae : Jennie dur! Jn : Efendim Tae? Tae : Tüm okul sevgili olduğumuzu düşünüyor... Not : Kapak Tasarımı Bana Aittir Lütfen İzinsiz (Ç)Almayın.