𝘗𝘳𝘰𝘭𝘰𝘨𝘶𝘦

60 3 2
                                    

𝙀𝙙𝙙𝙞𝙚
"𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝. 𝚆𝚑𝚎𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎, 𝚒𝚝 𝚝𝚛𝚒𝚙𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚞𝚙. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚒𝚝'𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚗𝚐𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜, 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚗𝚐𝚜 𝚝𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚎'𝚜 𝚊 𝚜𝚢𝚖𝚋𝚘𝚕 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚎𝚊𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜, 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝙺𝚛𝚢𝚙𝚝𝚘𝚗𝚒𝚝𝚎. 𝙷𝚘𝚠 𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚒𝚗 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚍𝚏𝚒𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚞𝚛𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚞𝚒𝚕𝚍 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚑𝚎𝚜. 𝙷𝚎 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚑𝚊𝚞𝚗𝚝𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚘𝚗𝚎𝚕𝚢 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚊𝚝 𝟹 𝚊𝚖. 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚘𝚗 𝚏𝚒𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚞𝚛𝚗. 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚊𝚛𝚕𝚒𝚗𝚐, 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚐𝚎𝚍𝚢 𝚘𝚏 𝚞𝚗𝚛𝚎𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎."

- 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚛𝚙𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚒'𝚕𝚕 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎

𝙀𝙙𝙙𝙞𝙚 𝙆𝙖𝙨𝙥𝙗𝙧𝙖𝙠

(𝙔𝙤𝙪𝙣𝙜𝙚𝙧)
𝙏𝙧𝙤𝙮𝙚 𝙎𝙞𝙫𝙖𝙣
𝘼𝙜𝙚: 16
𝙳𝚒𝚊𝚐𝚗𝚘𝚜𝚒𝚜: 𝙷𝚘𝚖𝚘𝚜𝚎𝚡𝚞𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢, 𝙰𝚗𝚡𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝙼𝚢𝚜𝚘𝚙𝚑𝚘𝚋𝚒𝚊.

𝙍𝙞𝙘𝙝𝙞𝙚"𝙱𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚙𝚜 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚎, 𝚘𝚛 𝚑𝚘𝚠 𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚍𝚒𝚎𝚜 𝚎𝚗𝚝𝚠𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝𝚕𝚢, 𝚗𝚎𝚜𝚝𝚕𝚎𝚍 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚊 𝚙𝚒𝚕𝚎 𝚘...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝙍𝙞𝙘𝙝𝙞𝙚
"𝙱𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚙𝚜 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚎, 𝚘𝚛 𝚑𝚘𝚠 𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚍𝚒𝚎𝚜 𝚎𝚗𝚝𝚠𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝𝚕𝚢, 𝚗𝚎𝚜𝚝𝚕𝚎𝚍 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚊 𝚙𝚒𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚋𝚕𝚊𝚗𝚔𝚎𝚝𝚜. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍, 𝙸 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚑𝚘𝚠 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚠𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙. 𝙷𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚜𝚎𝚎. 𝙷𝚎'𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚘𝚠 𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎𝚎, 𝚝𝚘 𝚑𝚘𝚠 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚊𝚛 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚊𝚛𝚖. 𝙷𝚎 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚎 𝚊𝚜 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎, 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚠𝚒𝚜𝚎, 𝚗𝚎𝚒𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚖, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚎, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚢 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙷𝚎 𝚒𝚜 𝚖𝚢 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙷𝚎 𝚒𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐."

-𝚎𝚡𝚌𝚎𝚛𝚙𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚒'𝚕𝚕 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎

𝙍𝙞𝙘𝙝𝙞𝙚 𝙏𝙤𝙯𝙞𝙚𝙧

(𝙔𝙤𝙪𝙣𝙜𝙚𝙧)
𝙏𝙚𝙤 𝙃𝙖𝙡𝙢
𝘼𝙜𝙚:17
𝙳𝚒𝚊𝚐𝚗𝚘𝚜𝚒𝚜: 𝙼𝚊𝚓𝚘𝚛 𝙳𝚎𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚟𝚎 𝙳𝚒𝚜𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛, 𝙱𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛𝚕𝚒𝚗𝚎 𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 𝙳𝚒𝚜𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛.

𝙍𝙞𝙘𝙝𝙞𝙚 𝙏𝙤𝙯𝙞𝙚𝙧↓(𝙔𝙤𝙪𝙣𝙜𝙚𝙧)𝙏𝙚𝙤 𝙃𝙖𝙡𝙢𝘼𝙜𝙚:17𝙳𝚒𝚊𝚐𝚗𝚘𝚜𝚒𝚜: 𝙼𝚊𝚓𝚘𝚛 𝙳𝚎𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚟𝚎 𝙳𝚒𝚜𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛, 𝙱𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛𝚕𝚒𝚗𝚎 𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 𝙳𝚒𝚜𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

•••

Alone. Is what I felt when I told my mother about my "illness". Loneliness. Overwhelmed my small fragile body. Scared. As I walked into the building I would be living in for the next few months. Happiness. Filled my body when I met him. But I couldn't say the same for him. He didn't feel anything besides the pain he puts him self through. Forelsket. Is what I like to call it. It's the euphoria you experience when you are first falling in love. But did he experience the same thing or was everything still numb. Can I fix him? Or is it to late.

•••

Hello beautiful people reading this. I Just wanted to make some disclaimers before you start reading this story. Some of the topics mentioned in this story could be triggering to some people. If you get triggered by stuff easily I would not recommend this story for you. I will always put a trigger waring if I believe a chapter may be triggering to some people. Another thing to know before reading is I am not trying to romanticize mental illnesses. I hope you enjoy my story please give me any feedback you may have.

𝘍𝘰𝘳𝘦𝘭𝘴𝘬𝘦𝘵 ➳𝘳𝘦𝘥𝘥𝘪𝘦Where stories live. Discover now