Emeklerim dostluktan yana ama olmuyor. Anneme sordum niçin? Ama baktım o da ağlıyor...
Ceza_Medcezir
Annem son kez beni teselli etti. Ona 1 hafta önce Yoongi hakkındaki hislerimden bahsetmiştim. Çok üzülmüştü. Geceleri ağlama seslerini bile duymuştum. Ama artık ne ağlıyor ne de üzülüyordu. Çünkü annemle konuşmuştum. Güçlü olcağıma dair söz vermiştim. Hayatı yaşayacağıma ve hep mutlu olmak için çabalayacağıma dair söz vermiştim... YALAN SÖYLEMİŞTİM...
1 hafta önce Yoongi arkadaşım sandığım kızla nişanlandı ve bugün onların düğünü var. Herkes mutlu ama ben değilim. Kalbim acıyor. Onların düğününü,mutlu anlarını görmek istemiyorum.
Son kez günlüğümü okudum. Günlük dediğim sıradan bir defter parçasıydı. Aynı benim gibi "Sıradan". Günlüğümü kapayarak çantamı aldım ve bunu yapmanın ne kadar doğru olduğunu bilmeden günlüğümü çantama koyarak dışarı çıktım. Yarım saatin ardından nihayet uçurumun kenarına geldim. Etrafa uzun bir süre baktım ve uçuruma biraz daha yaklaştım. Amacım intihar etmek değildi. Birden beni birisinin çekmesiyle düşüncelerimden kurtuldum. Bu bir erkekti ve intihar edeceğimi düşünmüş olmalıydı.
1 Saat Sonra...
O adamında benden bir farkı yoktu. Bu bir saat boyunca sohbet ettik. ikimizin de hayatı güzel değildi.
"Acından kurtulmalısın artık. Sana yardım edeyim."
Birlikte uçurumun başına geldik. Yoongi ve arkadaşım(!)bu zamana kadar çoktan evlenmiştir diye düşünüyordum. Beni dürten elle tekrar kendime geldim ve günlüğüme son bir kez daha baktım. Yavaş yavaş ellerim uçuruma gitti ve günlüğümü aşağıya doğru bıraktım. Sonsuz gibi gözüken o karanlığa...
Biraz daha sohbet ettik. Beni çok etkilemişti. Çok güzel bir konuşması vardı. Onunla sabahtan akşama kadar konuşabilirdim. Ama gitmem lazımdı ve onunla kalkıp evin yolunu tuttuk.
Yazardan
Yoongi ve nişanlısı evlenmişti. Çok mutlulardı. Kızda çok mutluydu. Uzun bir süre sonra tekrar gülümsemişti. Bunu da tanımadığı bir erkek sayesinde yapmıştı. Belki de tekrar mutlu olmayı öğrenebilirdi...
Alaturka çeşmesinden içtim.
En dikenli yoldan ben geçtim.
Kader mi etti yoksa ben mi seçtim?
Med cezir de dünya keşfettim.
Vakti geldi bahsettiğim her şeyin,
Her şeyi yoluna koymak mı her şey?
Menşeği belli olmayan her şeyin bir bedeli vardır ahh beynim.Ceza_Alaturka_Çeşmesi_
Okuyan herkese teşekkürler...
Yorum veya oy yapan herkese teşekkürler...
Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi
FanfictionBu zamana kadar hep mutlu numarası yaptım ama artık bu rolü oynamak bana zor geliyor.