_DESTEKLEYENLER_

107 7 3
                                    

Kitabımı okuyan herkese teşekkür ediyorum. Ben kitabımı yazmaya başladığım ilk günden beri oy ve yorum sınırı koymadığımı söylemiştim sizlere. Ama oy ve yorum yapan kişiler beni çok mutlu etti doğrusu. Onlara da teşekkür ediyorum.

AsliAslan7

NehirToplan

RmeysaTayi8

Sizlere ayrı ayrı teşekkür ederim. Fazla takipçim yok ve fazla okunmam da yok en fazla bir bölümüm 30-33 arası okunmuştur. Ama ileride ne olur bilmiyorum. Bu bölümü sizlere teşekkür etme amaçlı yazdım.

Ben kimliğimi gizli tutmak istiyen bir yazarım. Yakın çevrem hiç yok denecek kadar azdır. Gerçek adımı kullanarak bir kitap yazma cesareti bulamadım. Böyle daha mutluyum açıkçası. Fazla sosyal biri değilim bu yüzden insanlar ile iletişim kurmak çok zor oluyor benim için. En çok samimi olduğum bir kaç arkadaşım var. Onun dışındakiler de zaten konuşmayı bıraktılar benimle.

BTS fan hesabım var. Oradan tanımadığım kişilere mesaj yazdım. Tanımadığım kişiler dediğim beni takip edenler yani. Ama onlar geri yazmadı bana. Ama bir arkadaş edinmiştim. O bana yazıyordu, konuşuyorduk. Onu gerçekten çok sevmiştim. Telefon numaralarımızı bile verdik birbirimize. Ama yurtdışına gitmesi gerekiyordu. Yaza kadar gelmeyeceğini söyledi.

Gitmeden iki gün önce bana hiçbir şey yazmadı. En azından ondan bir veda mesajı yazmasını istedim. Yazdığım mesaja görüldü attı ve bende onun yazmasını bekledim ama yazmadı ve gitti.

En kötüsü de beni WhatsApp'tan engellemiş olmasıydı. Bu yüzden artık tanımadığım kişilere mesaj yazmıyorum. Bu yüzden kimseyle arkadaş edinemiyorum. Çünkü güvenemiyorum...

Neyse kendinize çok iyi bakın. Tanımadığınız kişilere hemen güvenmeyin. Söyleyeceklerim bu kadar...

Başka bir hikaye de görüşürüz...

Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin