Chiar a început sa-mi placa de Erik,credeam ca e o persoană buna,dar m-am înșelat.
***
În fața mea stau doi oameni mascați.Nu se misca,nu fac nimic.
Trec pe lângă ei pana cand unul dintre ei ma ia de braț.-Tu trebuie sa vii cu noi.
-Cine sunteti?
- Nu avem timp de discuții,Erik ne-am pus sa te urmărim.A zis ca trebuie sa te pedepsească pentru ce i-ai facut.
Atat de idiot e?I-am dat doar cu apa pe fata.
-Ok,o sa vin cu voi dar doar daca imi dai drumul la mana.
-Bine.
Profit de moment si fug in bloc.Inchid usa si ii vad de afara iar eu le arat degetul mijlociu.Merg repede spre apartamentul meu care este la etajul 2.
Acum sunt in siguranta.
Prostii,nici nu m-au prins.Inchid usa foarte bine si ma asigur ca niciun geam nu este deschis.Cine stie de ce sunt in stare aia.
Ma intreb oare cum de știau unde locuiesc.Pana la urma el a zis ca nu ma cunoaste dar acești indivizi au ajuns înaintea mea aici.
Ramane un mister.
Las astea de-o parte.Ma dezbrac si imi fac un dus relaxant.
După ce mi-am pus pe mine pijamalele,ma duc sa imi iau niste dulciuri pe care se le mananc uitandu-ma la filme.***
Dupa ce m-am uitat la un film,vad ce e tarziu si hotărăsc să mă culc dar imi aud telefonul sunand.E mama.
-Alli,ce faci?
- Hei mama,voiam să mă culc dar acum vorbesc cu tine.
-Umm,scumpo,poate ai treaba dar maine ne-ar plăcea să vii cu noi la firma.Va veni si familia Smith.Se organizează un eveniment.Vrei sa vii?
Nu as fi vrut sa merg pentru ca o sa dau ochii cu Erik care sigur nu mai stie ce s-a întâmplat în seara asta.
Dar nu o sa il bag in seama asa ca accept.-Da mama,o sa fiu acolo.
Inchid apelul si ma bag la somn.
***
E dimineata iar eu trebuie sa merg deseară la acel eveniment.
Imi pregătesc deja o rochie lungă,rosie care imi sta foarte bine.
***
A venit timpul sa ma pregătesc.Imi iau rochia pe mine.Ma machiez,imi dau cu parfum si imi iau niste pantofi cu toc.
Decid să adaug la tinuta asta si o geanta mica,cu cristale.
Încă nu am masina mea,chiar dacă am permis.Nu stiu cand o sa imi iau o mașină dar momentan imi comand un taxi.
Ajung la destinație.
Evenimentul se desfășoară într-o încăpere mare care este foarte bine organizată.Intru si imi vad părinții discutând cu părinții lui Erik.
-Alli,ai venit!
-Da,buna seara.
-Arati minunat!
-Multumesc.
-Ai vrea sa discuți cu Erik,sa va mai împrieteniti,ma intreaba Ciella.
Este acolo.Ciella mi-l arata si il vad vorbind cu niste domnișoare care cred ca lucreaza la firma.
- Nu multumesc,stau bine si aici.
Ma uit la el si isi întoarce si el privirea spre mine.
...
Hei,nu stiu daca va place cartea dar spuneti-mi parerea voastră in com.
Poate vi se pare încurcat dar asta e🤷♀️
Alli la media☝️
CITEȘTI
Până la capăt
Storie d'amoreÎn aceasta carte este vorba despre o fata Allison de 18 ani. După atâtea încercări in dragoste,oare isi va gasi iubirea cu care își va petrece restul vieții? Erik,un băiat cu care se va întâlni, o face sa sufere....poate se va schimba. Dragostea înv...