Am plecat si nu am mai auzit unul de altul mult timp.Eu mi-am continuat viata ai inca sunt la liceu.Nu am mai iesit la cina cu familia Smith de parca ne-am fi certat.Nu inteleg de ce nu mai ținem legatura,dar poate e mai bine asa.Chiar a fost bine lunile astea.Pacat ca nu am cunoscut pe cineva nou.Aceeasi prieteni,acelasi lucruri.
Ma pregătesc pentru liceu imbracandu-ma normal si ca totdeauna,ma întâlnesc cu prietenele mele.
Observ ca fetele vorbesc despre ceva.Spun ca o sa vina un băiat nou in clasa noastra.-Alli,stiai ca s-a mutat un băiat în clasa noastra??E fiul directorului.
Nici nu stiam ca directorul are un băiat.
-Hmm,interesant ce pot sa zic...
Chiar nu ma interesa.Presupun ca e un tocilar din ala care are numai 10 pe linie.Dar oare de ce s-a mutat la noi?
Aud clopoțelul si intram toti in clasa.
Doamna dirigintă era deja acolo.
-Dragi copii,el este Jason,noul vostru coleg.Pe usa clasei intra un băiat.Are ochii negrii,se îmbracă șmecher si are parul brunet,ciufulit.E frumoas dar din pacate nu ma atrage nimic la el.Macar o sa imi fac un prieten nou,sper.
Se așează în spate și nu spune nimic.Se pare ca nu e asa cum credeam.E chiar atrăgător si imi place felul lui de a fi.Imi place ca e asa arogant.Parca il face si mai atrăgător.
Normal ca nu m-am holbat la toata ora.Am fost atena la doamna si nici el nu a zis nimic.
Prima oră s-a terminat si deja Emily a venit la mine la banca.
-Ba ai vazut ce frumos e Jasonn.Cred ca si el ma place,toată ora s-a holbat la mine.Nu ca mi-ar pasa dar chiar exagerează,el a stat toata ora atent doar la doamna dar nici de cum la ea.
-Da,nu stiu ce sa zic.Nici macar nu ai vorbit cu el.Poate e un psihopat,eu zic sa vorbesti prima oara cu el,sa va împrieteniti,iar dupa sa iti faci o idee.
-Mersi mult Alli,dar spune si tu,mai ales la fizic,nu-i asa ca e frumos?
-Da,e,dar totusi,contează mai mult interiorul.
-Eh,parerea ta.
Pleaca si iese din clasa.In spate am rămas doar eu si Jason care se uita pe telefon.As vrea sa vorbesc cu el.Sa vad ce gândește in momentul asta dar mi-e rusine.
Imi scot cărțile pentru următoarea ora si astept sa inceapa ora.Jason nu zice nimic.
Se ridică si se pune lângă mine.-Ok,o sa iti spun de acum,mi s-a parut ca esti de treaba si chiar vreau sa ne împrietenim.
-Da...Se suna si vine doamna.Jason se muta si imi face cu ochiul.
Ok,asta e chiar ciudat.
Se termina orele si Jason nu mi-a mai zis nimic.S-a împrietenit cu alte fete cu care deja se tine de mana.Ies din clasa si vreau sa ma duc la baie.Aud niste gemete si saruturi.Vad hainele pe jos si un prezervativ jos.E chiar scarbos.Fix in baie...Nu bag in seama asta si ma uit in oglinda.Usa se deschide si din ea ies Jason si o fata ciufulita.Ambii erau transpirati iar Jason nici nu m-a vazut.
Am rămas socata...***
Ok scuze ca nu am mai postat dar nu am avut chef.Va pup.
CITEȘTI
Până la capăt
RomanceÎn aceasta carte este vorba despre o fata Allison de 18 ani. După atâtea încercări in dragoste,oare isi va gasi iubirea cu care își va petrece restul vieții? Erik,un băiat cu care se va întâlni, o face sa sufere....poate se va schimba. Dragostea înv...