Nu stiu de voi,dar eu de obicei ma relaxez ascultând o melodie tristă.Ma gandesc la tot ceea ce fac,ori gresit ori ce ar trebui să îndrept,ma gandesc la prieteni si imi place sa ma descarc plangand.
Cam asta fac si eu acum.Stau in pat si deja e tarziu dar inca nu m-am săturat de melodiile astea frumoase.
În momentul de față ma simt singura si intr-o stare proasta.Nici nu stiu ce sa mai fac.***
E dimineata.Soarele pătrunde în camera mea iar razele călduroase ma trezesc.
Azi e marti si nu am chef deloc de scoala.Sincer,chiar nu vreau sa vad pe nimeni.Mai bine stau singura in casa toată ziua.Imi aleg o ținută normală și cobor jos unde ii vad pe părinții mei vorbind.
- Mama,despre ce vorbiti?
-Neața,vorbeam despre ceva dar e neimportant.
-Tata,s-a intamplat ceva?
-Alli,am vorbit acum cateva minute la telefon cu Ciella si ne-a intrebat daca suntem de acord sa te lăsăm impreuna cu Erik,sa mergeți în Turcia la mare.Cand tata a spus asta,mi a facut cu ochiul si a inceput sa rada cu mama.
Eu singura cu Erik,care mi-a facut atatea,în Turcia...dar totusi,nu pot refuza.As vrea din tot sufletul meu sa vizitez Turcia,dar nu cu el.
Sigur părinții o sa se supere pe mine.
Ok,poate Erik a facut cateva greseli dar poate nu le mai repeta.Sau poate nici nu mai stie ce a facut.Macar îl voi putea cunoaste mai bine.-Sunteti siguri că mă lăsați?
-Da Alli,esti fata mare.Peste câteva zile faci 18 ani.
-Hmm,ok.Eu plec.Imi iau la revedere de la părinți si ies din casă.Mi-am băgat căștile în urechi și am dat drumul la muzica,dar normal ca nu cant pe strada ca o nebuna.
Cand sunt aproape de scoala,opresc melodia si imi bag căștile în ghiozdan.
Nu mai stau in curtea școlii,asa ca intru direct in clasa unde nu era nimeni încă.
Stau pe telefon si in clasa intra Jason care se comporta complet normal.-Buna.
Eu nu ii zic nimic.Inca stau cu ochii in telefon.Isi lasa ghiozdanul si se așează lângă mine.
-De ce nu m-ai salutat?
Își întinde mâna pe umărul meu iar eu imi amintesc ce făcea ieri cu fata aia in baie.Si cine stie cu cate a mai făcut.Ma scarbesc si iau mâna de pe umărul meu.
- Ba,ia da te de lângă mine.Ieri te fute ai cu una in baie si acum vii si pui mâna pe mine.Yac.
-.Și ce daca?Ti se pare ca sex-ul este ceva anormal?Aa,sau poate esti inca virgina si nu stii ce inseamna sa faci sex
-Te rog lasă-mă in pace.
Si fix in momentul acela,copii au intrat în clasa.El pleaca de lângă mine si se duce la banca lui.
Ma uit la el si deja observ cum se uita la mine cu o privire din aia perversa de parca ar vrea sa mi faca ceva.
Adevarul e ca inca sunt virgina si o sa fiu in continuare si in niciun caz nu o sa fie el primul.Atunci când o sa fiu pregătită si o sa simt ca plac pe cineva dar momentan,niciun băiat nu mi-a atras cu adevărat atentia.
O sa urmeze capitol nou!🤧
CITEȘTI
Până la capăt
RomanceÎn aceasta carte este vorba despre o fata Allison de 18 ani. După atâtea încercări in dragoste,oare isi va gasi iubirea cu care își va petrece restul vieții? Erik,un băiat cu care se va întâlni, o face sa sufere....poate se va schimba. Dragostea înv...