Ma trezesc si vad ca e deja 12.
Am dormit mult.Dar e bine având în vedere că sunt in vacanta.
Abia astept sa ma mut singura cand o sa merg la facultate dar momentan locuiesc cu părinții mei.Imi iau telefonul si vad ca prietena mea mi-a scris.
"Hei Alli,ai vrea sa mergem in seara asta la o petrecere?O organizează niste prieteni de ai mei"Planurile mele au fost date peste cap,astăzi voiam sa lenevesc toată ziua dar accept.
Mai e până la petrecere.Deci ma duc jos si nu ii observ pe părinții mei care de obicei stăteau în bucătărie.Poate s-au dus la cumpărături sau habar n-am.
Dupa ce am terminat de mâncat si de lenevit cam 2 ore,aud usa de la intrare deschizându-se.Ii vad pe părinții mei intrând în casă.
-Alli,am ajuns,o aud pe mama.
Cobor si ii vad.
-Alli,draga,stim ca de mult iti doresti sa locuiești singura si am vrut sa iti facem pe plac.Ti-am gasit un apartament si am vrea sa vii cu noi sa vedem daca iti place.
-Super,vin acum.
Ma îmbrac repede într-o pereche de blugi negrii si o bluza mulata.Ma încalt cu vansii mei si urc in masina alături de părinții mei.
Am ajuns la apartamentul pe care părinții mei ar vrea sa mi-l cumpere.E un bloc nou care imi place mult.
Intram si in apartament alături de proprietar si ni-l prezintă.E perfect pentru mine.Imi place si zona in care se afla.Este aproape de facultatea la care vreau sa intru deci e perfect.
Apartamentul este nou si nu trebuie schimbat nimic.Trebuie doar sa cumpăr mobilier si lucrurile necesare.Dar inca nu vreau sa ma grăbesc.Mai am timp.
După ce am semnat iar părinții mei au plătit,pot spune ca deja locuiesc singura.Imi place asta.
...
Trebuie să ajung si la petrecere pentru ca este deja ora 20.
Imi fac un dus relaxant si incep sa ma pregătesc.
Nu vreau sa ma îmbrac foarte atrăgător.Chiar dacă e o petrecere,nu cred ca toata lumea merge in rochie.Asa ca ma îmbrac normal.Imi iau o maleta pe mine si peste o salopetă de blugi.Imi las parul ondulat pe spate.Imi fac un machiaj usor.Nu folosesc multe produse si ma încalt cu niste adidași Nike.Sunt gata.Petrecerea începe la 23.Ii scriu prietenei mele ca o sa plec.
Comand un taxi si ma lasa fix in fata vilei unde se află petrecerea.Deja aud muzica data la maxim si mirosul de băutură și de țigări.
Intru si o vad pe prietena mea care bea un suc.-. Hei ce faci?
-Alli,ai ajuns,nu pot sa cred!Arăți foarte bine!
-Mersi.
-Vrei sa bei ceva?
-Da,o sa mi comand un suc.
-Ok,te las putin singura,eu merg putin la prietenii mei.Ma întorc imediat.O vad pe Rose cum se îndreaptă spre niste băieți.
Se pare ca am ramas singura.Mereu raman singura si nimeni nu discuta cu mine.Ar fi o minune sa vina cineva la mine.
Imi comand un suc de portocale si observ ca toti fac cate ceva(ba se giugiulesc,ba vorbesc cu prietenii lor), iar eu stau aici singura.
Merg la toaletă sa vad cum arat.Ma uit in oglinda si deja am o fata plictisită.
Vreau sa ies din baie si in fata mea
apare ....Sper ca va place,spuneti-mi daca vreti sa ma scriu:)🤪💕
"Scuzati-ma daca mai sunt si greseli gramaticale😶"
CITEȘTI
Până la capăt
RomanceÎn aceasta carte este vorba despre o fata Allison de 18 ani. După atâtea încercări in dragoste,oare isi va gasi iubirea cu care își va petrece restul vieții? Erik,un băiat cu care se va întâlni, o face sa sufere....poate se va schimba. Dragostea înv...