Mavi Gömlekli Pileyboy

344 9 5
                                    

Umarım konunun ne olduğunu az buz kestirebilmişsinizdir. Vercetti ağzından GTA Vice City'yi baştan anlatacağım sadece. Oyunun başlangıcında Rockstar Games'in amblemini görür görmez enter'a basanlar için söylüyorum, olayı tam da o geçtiğiniz kısımdan anlatacağım. Bu sadece tanıtım.

İyi okumalar. '-' 

---------------------------

Sonunda hapisten çıkmışdım. O Sani midir Sami midir nedir o beni tuzağa düşürdüğünden beri kendimi göremiyom valla. Kim bilir hangi boka dönüştüm 15 sene geçti yeminlen. Aha şimdi o Sami bana ayak yapıyo adam falan çağırtmış beni alsın diye kesin bi bokluk olacak bu işte de elim kaşınıyo zaten bi kaç bomba patlatır giderim. Bi de utanmadan görev vermiş gerizekalı ayağına dolaşıyorum ben demi. Ne zamandır hapisteyim karı yüzü görmüyorum izin versene karı kızla ayak yapiyim. Ben insan değilim zaten fotosentez yapıyorum ben.

Neyse işte biz çoktan bunun adamları Harry ve Lee ( yok daha Lo ) ile birlikte Vice Citiye gitmiştik. Ama 1. Sınıf değil Sami paradan kaçmış ibne hostesin de martı kaşları vardı zaten insaniyetsizlikten geberiyodum bi ara. Çok geçmedi demiycem çok geçti lan sanki Arabistana gidiyoruz. Uçak indi falan ben bavulu Harry’nin eline verdim. Uçaktan indik aranıyorum bi baktım karşıda bi Şahin. Aboow.

‘’ Hey meraba ben Ken Rosenberg hoşgeldiniz la la lupsi lalala. ‘’ dedi tabi son kısmı uydurdum çünkü dinlemedim dinliyemedim. Bu konuştu ben yanımdakilere döndüm.

‘’ Ne diyo lan bu. ‘’

‘’ Abi bizi bu alıcak. ‘’

‘’ Hay sıçtık. ‘’

‘’ Ben sizi bu görev için alacam çok zorlu bi görev olacak hazır olun. ‘’ diyesiye kalmadan bindik biz arabaya. Bu mala kalıcaksam hiç hapisten çıkmasam daha iyiydi lan.

Biz arabayla gittik görevin olcaa yere bu Ken malı anlatıyo daha, havada bi helikopter gördüm o an. ‘’ Helikopter geçiyo kesin savaş olcek. ‘’ demeye kalmadan helikopter bize yakınlaştı. Aha dedim boku yedik.

‘’ Kaçın lan helikopter geliyor aheeyy ‘’ Ben arabanın içinde sallanıyom sağa sola ulan kapının açma yerini arıyom bulasıya kadar anam ağladı o da Şahin olduğu için şu eski açma kollarından çıkmasın mı, camı kırıp atlıyıvericektim bi an dışarı. Görev neydi ben görevi de bilmiyodum daha.

‘’ Lan mal bi dur anlatıyoz işte görevi. ‘’ dedi Ken. ‘’ Uyuşturucu alışverişi yapçez Vance kardeşler bunlar. ‘’

‘’ UYUŞTURUCU MU AHEYY BENİM UYUŞTURUCU BİLDİĞİM TEK ŞEY LEBLEBİ TOZU LAN NASIL DÜŞTÜM BEN BU İŞEE. ‘’

‘’ La bi sus gari. ‘’ Harry ve Lee arabadan indi Ken kaldı arabada Harry kolumu tuttu sömürüyo mecbur bende indim. Elime verdiler bi çanta içini bi açtım full para benim gözler oldu İllu gözü gibi.

‘’ Bu parayı siz bana verin gözümden uyuşturucu fışkırtıyım ulan. ‘’ dedim Harry kapattı çantayı aldı. Helikopterden bi adam indi onunda elinde bi çanta helikopterdede biri vardı.

Biz yavaşça gidiyoz bu karşımızdaki adının Victor olduğunu öğrendiğim şişko anca geliyor lan ‘’ Anca yürürsün şişko ‘’ diye bağırcaktım yemedi.  Neyse işte ortada buluştuk şişko konuşmaya başladı.

‘’ Parayı getirdinizmi ulen. ‘’ dedi aksanıda bi malca.

‘’ Bizde para var ağa sende mal varmı. ‘’ dedim.

‘’ Kimi kekliyonuz len paraları gösterin. ‘’ dedi şişko yicek diye korktum hemen açtı bizimkiler çantayı. Bu inandı kahkaha atıyo falan çok da sigara içiyomuş dişler sapsarı bok kokusu geliyor içerden öyk. Ben hiç sigara içmem sadece koklarım. İmanlıyım ben.

O sırada yan taraftan siyah maymun gibi adamlar silahları çıkardı birini amcaoğlum zannettim ama deyilmiş, önümden geçen mermiyi görünce farkettim bizim sülaleden değil bu.

‘’ HAY GÖTÜNE- ‘’

Silah seslerini duyunca paraları alıp kaçmaya çalıştım o sırada çantanın içinden bi mermi geçti.

‘’ LAN PARA O BORU DEYİL. ‘’ diye bağırdım o sırada çevrilmiş silahı gördüm. ‘’ Tamam abey özür dilerim vala ben demedim iç sesim bağırdı. ‘’

Çantayı bıraktım hemen kaçtım götümü kurtarmaya Harry ve Lee bide o şişko yere yatmış kafalarından fişne suyu fışkırıyo ölü taklidi yapıyo çahallar. Bi baktım Ken’in şahini orda nasıl atladım arabaya bilmiyorum şuvan.

Vice Citi’deki Ken’in ofisine vardığımızda mal hala konuşuyodu.

‘’ Lan mal bi sus gari. ‘’

‘’ Ben demiştim sana ayranı Bim’den değil Sıtarbakstan alalım diye. ‘’

‘’ Sıtarbaksta ayran mı olur lan anca şalgam alırsın ordan. ‘’

‘’ Yav abi herşeyi ağzıma yüzüme bulaştırdım sıçtım sıvadım yemin ediyorum ya mahvoldu tüm iş paralar uyuşturucular hepsi gitti. ‘’

‘’ Koy göte gitsin mala döndün sen iyice çık yukarıda bi zıbar bi. ‘’

‘’ Sen nabacan lan mother fakir. ‘’

‘’ Karı kız kesecem otel varmı sağda solda. ‘’

‘’ Gay oteli var kjsdgfsdfg ‘’

‘’ Difil git birdin. ‘’

‘’ Tamam tamam ilerde otel var yarın konuşuruz bu konuyu arabayıda al. ‘’

‘’ Sanki Ferrari veriyon. ‘’

‘’ Sus konuşma duyuyo o seni. ‘’

‘’ 900 yaşına varmış bu neresine duyuyo neyden basediyon sen. ‘’

‘’ Bana bak Tommy- ‘’

‘’ İyi abi gidiyom ben. ‘’

-------------------------

Yeni bölüm öyle 2 3 gün içinde gelmez haber edeyim dedim ^-^  

Mavi Gömlekli Pileyboy - GTA VC Fanfic -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin