2# Kuru Fasulya ( Back Alley Brawl )

94 3 1
                                    

'' Lan kodumun bukalemunu ben geldim. ''


'' Ha yareppim çok şükür. ''

Ken kalkıp yengeç dansı yapmaya başladı salak.

'' Hayaller barbideki ken hayatlar rosenberg anasını satiim ya. ''

'' Laf etme de işler nası gitti? ''

'' Boşverde kıyafetim nası? ''

'' İşler diyom işler? ''

'' Bak ceketi çohoş orijinal galiba. ''

'' Lan oğlum- ''

'' Götü de çok güzel kapatıyo. ''

Götümü ona sallamaya başladım.

'' Bok herif bir çekil. İşlerden bahset. ''

'' Ya valla abi Mercedes falan vardı iyi karı valla. Bana bikaç tane mal adam saydı. Bissürü zibidi toplaşmış partide anlamadım gitti. Zaten seninde bi bok bildiğin yok. Diyom ki bizim tayfaya bi adam alak şöyle belalı bişey olsun şehrin herbi yanını bilsin bööle. Bayaa yardımcı olur deyil mi güzel abijim? ''

'' Dur bi düşüniyim. '' Ken elini L şekline getirip çenesine soktu.

'' Götünü bida sallasana daha kolay konsantre oluyom. ''

'' De sixtir lo. ''

'' Ağzını bozma kerata tamam biri geldi aklıma tmm dur. Kent Paul diye bi zibidi var tmm. Malibu'da karı kızlarla takılır daha çok. Git onla bi konuş bakim o söyler ne biliyosa. ''

'' Ooo büyüksün. Yolda bi Adana kebap yesem olurmu. ''

'' Bok ye. Karı kızlarla yiyişirsin. '

''' Oooo karı kız dersen ben varım bak. Tamam gideyom. ''

Ben bunun götüm kadar ofisinden çıktım falan işte. Malibu'ya gitmem gerekiyodu. Araba lazımdı fln bi baktım yanda alışveriş merkezi otopark fln var baya iyi ordan araba alsam. Amaaan koy göte gitsin çok üşeniyodum oraya gitmeye. Yola atladım bayada araba geçiyomuşmuşmuş. Bi tanesinin önünde atladım o da durdu.

'' Ne istiyon azına sıçim! '' diye bağırdı içeriden şoför karı. Terbiyesiz pis karı. Sen misin ulan beni sinirlendiren, çıkardım 20 tane silahtan sınaypırı. Ben dürbününü açtım karının alnına dayadım nişan aldım adım attım onu yaptım bunu yaptım karı hala bişey yapmıyor galiba mal yani şahsen ben mal olduuna inanıyorum. Tam tetiği çektim elim kaymış karının kafasına deyilde yanına isabet etti sonra karı çıldırdı arabayı üzerime sürüyor falan.

'' ÇILGIN KARI SAKİN OL. SAKİN OL EVLAT. ÇILGIN KARI GİTME. ÇILGIN KARIIĞĞĞĞ. ''

Karı çoktan benim asfalta sıçığımı çıkardı ve sonracıma da gitti. Bi baktım benim 100 can barım 50 eksilmiş bi ayağım çukurda yani resmen. Ananıskm dedim boku yedik.

'' ASPİRİNEEEEEEEEEĞĞĞ ASPİRİNEEĞ. ''

Millet bu mal napıyor diye seyrederken birden can barım fullendi ben sımok viid evridey diyip havalı havalı yürürken bi baktım önümde başka bir araba. Ulan dedim ben enayi miyim neden ben sürüyom arabayı. Aşırı kuul zıplamamla bi zıpladım arabanın tavanına. Araba yavaş yavaş gitmeye falan başladı arabanın tavanda ben duruyom yalnız. Acayip kuul keko tavrında arabanın tavana çömdüm. Bi ara arabanın tavana vurup İİİİİİİSYEEEAAAAĞNNNNN diye şarkı söylerken şoför camdan el hareketi çekti. Bende sinirlenip 20 tane silahımdan bombayı çıkardım ve bombayla onun tavana vurdum. Tabii mallaşan şoför az önceki çılgın karı gibi hızlı bi şekilde sürmeye başladı. Çok kuul bebek!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mavi Gömlekli Pileyboy - GTA VC Fanfic -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin