1# Araba Gibi Karı ( The Party )

208 6 0
                                    

Bu Hüseyin Bolt gibi koşa koşa içi kerane gibi görünen binasına girdi bana mother fakir diyo malın kendi yattığı yere bak. Ben de atladım bunun Şakir'ine açtım radyoyu malımsı ingilizcemsi bi şarkı vardı ama ağza takılıyo eşşolueşşek.

'' Yutek maself yutek maself kontroo '' derken açtım camı yoldaki karılara kızlara bakış atıyorum falan. Ama bunu neden arabayı çalıştırmadan yaptığmıı bilmiyorum.

Arabayı çalıştırdım çok iyide çalışıyo abi girdim önümdeki yola,  Ken'in tarif ettiği otele gitçem. Abi bi karı görmişem çok acar karıdır gibi bi hallere büründüm yolda. Ama karı ban yüz vermedi, zaten 10 metre sonra aynı karıyı bidaha gördüm sorun değil- du bidakka lan noluyoz.

Neyse çıktım anayola ağaçlar falan çok güzeldi böyle gece gece olmasına ama ortam güzel, karılar kızlar kenarda donsuz donsuz geziyo biride giymiş patenleri paten sürüyo, adamın ruhu mal.

Neyse ışıklandırma mışıklandırma var yollarda acayip ortam güzel yani, vardım otelin önüne. İndim arabadan, pembe bi daire gördüm önümde. Neymiş dairenin içine gircekmişim. Girmiyom işte oç diyerekten dairenin etrafından dolanıp otele girdim. Sen bana kural mı koyuyon pezevenk.

İşin tuhafı otele bakan da yok ben burda 1 hafta kalırım şerefsizim. Çıktım merdivenlerden yukarı buldum odamı, neymiş bi görev varmış bana Sonny'yi arıycakmışız. Yok çok yazar yok yüz yüze konuşalım diye bahane bulmaya çalıştım ama olmadı mecbur aradık. Çaldı da çaldı adam zengin bide beklemeye müzik koymuş Ankaranın Bağları çalıyo. Ben kalkmış göbek atarken Sonny açtı. Ben hemen ciddi bi ses tonuna büründüm.

'' Napıyon yarram. '' dedim hemen. Ciddim bu benim karşim.

'' Vaay, Tommy reyiz çok oldu görüşmeyeli. '' diye bi ses geldi karşıdan. İçimden saydırırken dışımdan bişi diyemedim. '' Çok duygulandın dimi sesimi duyunca. ''

'' Ne duygulanıcam lan. ''

'' Deme öyle olum 15 yıl oldu daha dün bebeydin elimde ne hale gelmişin kazık kadar olmuşun. ''

'' Eh oldu o kadar emice. '' Nediyorum lan ben. '' Bak olum iyi dinle mişyın kompleyt olamadı tamammı Harry ve Lee malı öldüler yok artık cennete gittiler Allah rahmet eylesin annıyomusun. ''

'' Taşak mı geçiyon lan benimle. Param nerde lan ibne. Karıyla kızla yiyon demi. ''

'' Bizde para ne arar biz fakiriz abi eve ekmek girmiyo. ''

'' BENİM PARAMDI LAN O. PARAMI GETİRİN BANA. PARAMI GETİRİĞNNN. Lan valla taşak geçiyosan topuklarına sıkarım senin. ''

'' Bi anlaşma yapalım bak ben parayı ve uyuşturucuyu buluyum ikiside benim olsun. ''

'' Bok. ''

'' Tamam paranın yarısı senin. ''

'' Çiş. ''

'' Uyuşturucu senin olsun. ''

'' İshalli osuruk. ''

'' İğrençleşme göt. ''

'' Ya nese reyiz ben sana güveniyom sen halledersin tmmı sonra konuşuruz. ''

'' Ok bb. ''

Telefonu koydumki zıbarıp kalmışım..

----

Sabah kalktıyımda hemen otelin aşşasına indim güneş tam tepeden vuruyo böle, oteldede kimse yokmuş zaten, tam o sırada aklıam geldi bu Ken malının yanına gitçektik. Araba? Adamın şahini yoktu. Çalmışlar, napacaklarsa arabayı.

Mavi Gömlekli Pileyboy - GTA VC Fanfic -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin