Αφου φαγαμε αρκετα με την κολλητη μου κατσαμε στα σκαλια και αρχισαμε να κοιταμε τριγυρω.
-λες να εχουμε νεα αγορια φετος? Λεει γεματη χαρα..
-τι να σου πω ρε ευακι, οτι και να εχουμε πραγματικα δεν με νοιαζει..τα βαρεθηκα και τα αγορια και ολα..
-Ελλη,πρεπει να ειναι πολυ σοβαρο αυτο που συνεβει για να λες τετοια εσυ..
-ναι, βασικα ισως απλα το μεγαλοποιω ομως ειναι καλυτερα να συζητησουμε γιαυτο το θεμα καποια αλλη στιγμη..λεω και σηκωνωμαι..
Παμε να δουμε τον πανω οροφο? Ξερω πως δεν θα εχει αλλαξει αλλα τουλαχιστον εχει ησυχια εκει..
Εκεινη σηκωθηκε με αυτο το μονιμο χαμογελο που παντα μου εδινε ελπιδα και πηγαμε μαζι πανω..
Ο πανω οροφος ηταν παντα αδιος πριν χτυπησει το κουδουνι,ηταν ο χωρος για τα 3τακια οπως μας ελεγαν παντα,
Εγω και η ευα αρχισαμε να χορευουμε και να τραγουδαμε μονες μας σαν χαζα και αποφασησα στο ξεκαρφωτο να κανω μια ροδα, περνω λοιπον φορα και γυρναω αναποδα ομως τα χερια μου γλυστρανε και σοριαζομαι στο πατωμα.
Η ευα αρχιζει να γελαει αλλα σταματαει αμεσωε μολις καταλαβαινει πως απεναντι μας βρησκονται 2 αγορια τα οποια εχουν σοκαριστει..
Τον εναν τον ξεραμε,ηταν στην ταξη μας απο την 1η ομως ο αλλος? Ηταν καινουριος..ψηλος και φαινοταν γλυκας,
Η ευα μπηκε στο νοημα αμεσως,ετρεξε πανω μου και με ρωταγε αν ειμαι καλα..
Μπηκα καο εγω στο κολπο και εκανα την βαρια τραυματισμενη λες και ερχομουν απο πολεμο.
Τα δυο αγορια ο κωνσταντινος και το καινουριο παιδι ηρθαν αμεσως να δουν τι εγινε.
-εισαι καλα?βασικα τι ρωταω,εισαι στο πατωμα,πως να εισαι καλα? Λεει και σκυβει να με σηκωσει το αγνωστο παιδι.
-εκαλα δεν ηταν και τιποτα..απλα τα χερια μου δεν με σηκωνουν φαινεται, λεω και χαχανιζω..Ελλη, προσθετω..
-αλεξανδρος! Λεει εκεινος και χαμογελαει..
Σε αυτο το σημειο θα ορκιζομουν πως ο χρονος σταματησε..*τι χαμογελο ηταν αυτο παναγια μουυ*
Γυρναω και κοιταω την ευα με υφακι "ξεχνα τι ειπα πριν I AM IN LOVEEEXD"
Αρχισαμε και οι δυο να γελαμε,ενω τα αγορια μας κοιταζαν λες και ειμασταν τιποτα τρελες..βασικα..ναι ας μην σχολιασουμε τιποτα πανω σε αυτο.
Το κουδουνι χτυπαει και παμε να παρουμε τα βιβλια της 3ης γυμνασιου..
Αρχισα λοιπον να περνω βιβλια λες και μαζευω τα απλυτα απο το πατωμα του σπιτιου μου..καποια στιγμη παρπααταω και περιπου 23 βιβλια πεφτουν πανω στο ποδι μου
-Ε ΤΡΑΒΑ ΓΑΜΗΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥ λεω και με κοιταει το μισο σχολειο. Χαμογελαω αβολα και σκυβω να μαζεψω τα βιβλια, νιωθω μια μεγαλη φιγουρα απο πανω μου και απλα ευχομαι να μην ειναι η διευθντρια
Κοιταω αργαα προς τα πανω και βλεπω τον αλεξανδρο, εκεινος σκυβει και με βοηθαει να μαζεψω τα βιβλια.
-σαν σκηνη απο ερωτικη ταινια δεν ειναι? Λεει και μου δινει την ιστορια,
-θα ηταν πιο γλυκο αν μου εδινες τα εικαστικα, λεω και τον βλεπω να γελαει.
-φαινεσαι πολυ καλη κοπελα,συμπληρωνει περιφανα.
-το λες επειδη με ξερεις μονο 10 λεπτα αλεξ, λεω εγω αφου μολις αποφασησα πως το αλεξανδρος ολοκληρο δεν μαρεσει.
-ποιος σου ειπε πως μπορεις να με λες ετσι? Λεει και χανεται το χαμογελο απ τα χειλη του.
-ποιος σου ειπε πως θα ρωταγα λεω και χαμογελαω πονηρα! Γυρναω πλατη και φευγω,ευτυχως σημερα σχολαμε στο 2ωρο..ηταν μονο για να παρουμε βιβλια και να δουμε τους φιλους μας.*ελπιζω να σας αρεσεεε,δεν εχω να πω κατι πανω στο στορυ,καινουριο παρτ συντομα♡♡*
YOU ARE READING
h omorfia enos katharou mualou.
Short StoryΤο όνομα μου είναι Έλλη και είμαι στην νεάρη ηλικεία των 15 ετών και αυτή δεν ειναι μια απλη ιστορια αγαπης,οπως οι περισσοτερες στο γουατπαντ..ομως ειναι μια ιστορια πονου που λεγεται ανασφάλεια, καταθλυψη και αυτοτραυματισμος..Ειναι η δικη μου ισ...