-Έλλη,ξυπνά επιτέλους κορίτσι μου κουράστηκα να φωνάζω.
Τέλεια.. Ακόμα δεν ξεκίνησε η χρονιά μου και η μαμα φωνάζει να ξυπνήσω, έμα βέβαια πως να ξυπνήσω από τις 7.30 Ενώ ολο το καλοκαίρι το πηγαινα σερί μεχρι τις 6 και ξυπνουσα απόγευμα.
Σηκωνω το τομαρι μου απο το κρεβατι και πινω τα χαπια μου, βλεπετε εδω και μερικους μηνες "πολεμαω" με την καταθλυψη...οποτε αναγκαζομαι να πινω χαπια για να μην με ποιανουν κρισεις πανικου και για να μην κλαιω στα καλα καθουμενα..
Ναι ξερω τι σκεφτεσαι..'ειναι μια ακομη εφηβη που μεγαλοποιει τα πραγματα για λιγο προσοχη..' μα να θυμασαι πως δεν πρεπει να κρινουμε καποιον απ την αρχη..πριν διαβασουμε ολη την ιστορια..οποτε μην βγαζεις και εσυ βιαστηκα συμπερασματα απ το 1ο κεφαλαιο..
Αφου καταφερω να ντυθω σερνω τα ποδια μου και φτανω στην κουζινα με τα μουτρα ως το πατωμα..
-καλημερα,λεω ολο παραπονο και καθομαι να φαω.
Κανεις δεν με ακουσε ομως, η μαμα ντυνει τον αδερφο μου ενω ο μπαμπας εχει πολυ δουλια για να ασχοληθει μαζι μου..
Μαζευω τα πραγματα μου και κατεβαινω λοιπον τα σκαλια,ακουγεται τοσο απλο ομως το νιωθω σαν τιμωρια.
Φοραω τα λευκα ακουστηκα μου και βαζω οσο πιο δυνατα το "σεληνη"του solmeister
(Οσοι ακουτε wnc k sol εχετε ηδη μια θεση στην καρδια μου)
Μετα απο ελαχιστη ωρα φτανω στην εξωπορτα του σχολειου..κανω τα ματια μου μια στροφη 360 μοιρων που μεχρι και γω μπορω να νιωσω την ξυνιλα στο βλεμα μου.
Βαζω μεσα το κινητο και μπαινω στο προαυλιο,ειναι γεματο νεα παιδια που ηρθαν απο το δημοτικο..φετος ειμαι 3η γυμνασιου για οσους δεν το καταλαβαν.
Τοτε νιωθω δυο χερια γυρω απο τα ματια μου και με την μια καταλαβαινω πως ειναι η ευα, η κολλητη μου, γυρναω μες την τρελη χαρα *ναι για εμενα μιλαμε* και την αγκαλιαζω.
Η ευα ειναι υπεροχος ανθρωπος,μπορει να με κανει χαρουμενη σε σημειο που κανεις δεν μπορει και ειμαι ευτυχησμενη που την εχω στην ζωη μου.
-περιμενω να ακουσω νεααα, λεει και το χαμογελο της ακουμπαει τους κροταφους της.
-εχω να πω πως το καλοκαιρι αυτο θα μου μεινει αξεχαστο..και δεν ειμαι σιγουρη αν το εννοω με την καλη εννοια..λεω και καπως κατσουφιαζω° πες μου τα δικα σουυ,που πηγες? Πως περασες τις μερες που δεν βγαιναμε?
-υπερβολικα βαρετο καλοκαιρι μακρια απο την αδερφη μου..*λεει εννοωντας εμενα προφανως* χασκογελαει και γεματη ενθουσιασμο συνεχιζει..ΕΜΑΘΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΚΥΛΗΚΕΙΟΟΟ?
Χωρις να αρθωσω λεξη φυγαμε προς το κυληκειο και κατσαμε στην σειρα για να φαμε.
Ναι λοιπον αυτες ειμαστε και αν δεν σας αρεσει η τρελα που πουλαμε..τοτε μαλλον δεν ανοικεται στην ζωη μας...*γεια ειμαι η κωννα και αυτο ειναι το πρωτο κεφαλαιο απο την ιστορια μου
Δεν ξερω καν γιατι το γραφω αυτο ουτος η αλλος μπορειτε και μονοι σας να δειτε πως ειναι το 1ο κεφαλαιο..
Τεσπαντων ευχομαι να σας αρεσει..συγχωρειτε τα ορθογραφηκα παρακαλω εχω δυσλεξια..ομως δεν το αφησα να με κρατησει πισω♡
ESTÁS LEYENDO
h omorfia enos katharou mualou.
Historia CortaΤο όνομα μου είναι Έλλη και είμαι στην νεάρη ηλικεία των 15 ετών και αυτή δεν ειναι μια απλη ιστορια αγαπης,οπως οι περισσοτερες στο γουατπαντ..ομως ειναι μια ιστορια πονου που λεγεται ανασφάλεια, καταθλυψη και αυτοτραυματισμος..Ειναι η δικη μου ισ...