………kapıda Aslı göründü.
Bir şey demeden yanıma oturdu ve kafasını sıraya gömdü. Konuşmadık. Ne ben ona soru sordum ne de o bana açıklama yaptı. Teneffüs zili çalınca onu dürttüm. Uykulu gözlerle kafasını kaldırdı.
“Ne var?” uykulu gözlere uykulu seste katıldı.
“Müdürde… N’oldu?” derin bir nefes aldı ve arkasına yaslandı.
“Gördüğün gibi buradayım. Bir sorun yok. Ayrıca….. bu neden seni ilgilendirsin ki?” Hakikaten beni niye ilgilendiriyordu ki? Ceza aldı ya da almadı bana ne? Yüzünde ki muzip bir ifadeye baktım. Eğleniyor gibi gözüküyordu.
“Doğru beni ilgilendirmez.” Deyim önüme döndüm. Tısladı ve tekrar uyumaya koyuldu. Bende öyle.
Son ders bitiş zili çalmıştı. Herkes evlere dağılmaya başladı. Aslı da zili duyar duymaz sınıftan çıktı. En azından görüşürüz diyebilirdi. Her neyse.
“Hey Pikaçu. Akşam bir şeyler yapalım mı? Ne dersin?”
“Hayır. Kesinlikle hayır.” Geçen gece olanlardan sonra…… ASLA!
“Neden oğlum bee? Eğlenirdik?”
“Git başımdan Orhan. İşim var.”
“İyi iyi. Günün geldi senin yine, hadi ben kaçtım.” Deyip gözden kayboldu. Kaybolması iyi olmuştu çünkü onu çok kötü benzetebilirdim.
Okuldan çıktıktan sonra eve gittim –bu sefer ara sokaklardan geçmedim- ve kendimi güzel bir duşa soktum. Duştan çıkınca hemen giyinmedim ve havluyla yatağa uzandım. Günün en sevdiğim kısmı… Yatak TV zamanı!!! Tam yatağa kurulmuş ve en sevdiğim programı açmıştım ki kapı çaldı. Ciddi misin? Şimdi mi? Oflayarak yataktan çıktım ve kapıyı açtım.
“NE VAR?” Aslı?
“Aslı?” Ona baktım. Sırtında çantası ve üstünde hala okul formaları vardı. Eli… Kanıyordu…
“Bu gece sende kalabilir miyim?”
Yazar Notu 1
Evet sevgili okuyucularım biraz kısa bir bölüm oldu ama yeni bölümü sonunda yayınladım :D Aslında bu kadar geç yayınınlamak istemezdim ama bazı şeyler öyle gerektirdi neyse... Bu gün ilk yorumumu aldım :D Aslında iki hafta önce yorum atılmış. Bu gün görebildim ne yazık ki. Aslında şimdi diyceksiniz bu 1 yorum almış niye seviniyo diye ama cidden iki hikayemde aldığım ilk yorum olduğu için cidden çok değerli hissettim bi an. Nasıl olduysa yeni bölümü yayınliim dedim. Yorumların neden bu kadar değerli olduğunu şimdi anladım. Neyse sıktım sizide. Bol bol yorum bol bol bölüm. Lütfen yorum yapın arkadaşlar. Sizi seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf (ASKIDA)
ChickLitBoksör bir sevgiliniz olsa ne olurdu? Peki ya sizi tecavüzden kurtarsa? Peki ya siz erkek olsanız oda kız olsa? Eski Adı: Boksör sevgilim