היי אנשים חמדמדים שאני אוהבת <3 אני מקבלת המון הודעות שמבקשות ממני להמשיך את הסיפור. אני רוצה לומר לכם תודה על זה שאתם קוראים את הסיפור ואוהבים אותו כי זה לא מובן מאליו (': אז עכשיו, בלי חפירות מיותרות, הפרק.
-הערה- כשהכתב הוא ככה (נטוי לצד) זה אומר שזה חלום.
תהנווו
*נקודת מבט לורי*
יצאתי מהבית ונעלתי את הדלת. מתכוננת לעוד יום לימודים רגיל. כשעברתי את הרחוב האחרון בדרך לבית הספר הייתה לי תחושה מוזרה שמישהו עוקב אחרי. תמיד תחושות הבטן שלי בנוגע לדברים כאלו היו נכונות ולכן לא התפלאתי כשהפניתי את ראשי וראיתי אדם מעשן שעון על קיר אחד הבתים.
""סוף סוף שמת לב אלי, מותק" הוא אמר. משהו בו נראה לי לא תקין אבל לא יכולתי לומר בוודאות מה זה. "מי אתה שאלתי. הקול שלי מעט רועד. "זה לא משנה כרגע, מותק". הוא אמר והתקרב אלי. נרתעתי לאחור בזמן שהוא צמצם את הפער בינינו. נלחצתי כשהרגשתי את גבי נצמד לקיר של אחד הבתים. "זה קצת יותר מידי קרוב, אתה לא חושב?" שאלתי. בתגובה, הוא גיחך והצמיד את שפתיו לשפתי. ניסיתי להיחלץ אבל הוא היה הרבה יותר חזק ממני.
הוא משך אותי אל עבר החצר האחורית של אחד הבתים וקרע ממני את החולצה. "את שלי" הוא לחש בזמן שאני צרחתי וניסיתי להשתחרר. "מתנגדת הא?" הוא הוציא את הפלאפון שלו וצילם מספר תמונות שלי בלי חולצה. "את עוד תצטערי שאמרת לי לא". ובאותה מהירות שהוא הופיע הוא נעלם.
קרסתי על הרצפה, מתייפחת בקול רם כשצעדים על הבטון הסיחו את דעתי. הפניתי את המבט וראיתי אותו ועוד שני בחורים מתקרבים אלי. לפני שהספקתי לצעוק אחד מהם נתן לי בעיטה בבטן. הרגשתי את הצלעות שלי עולות באש והתייפחתי בקול רם יותר. "תינוקות בכיינית" הוא צרח והכה בי בלי הפסקה.
"את יודעת מה עושים לילדים רעים?" הוא שאל בלגלוג. "מענישים אותם". הוא התחיל להוריד את מכנסיו. ידעתי מה עומד לקרות עכשיו. אז עצמתי את העיניים וקיוויתי שזה יגמר מהר.
"לורי! לורי!" פתחתי את עייני וראיתי את זאין מתבונן בי בדאגה. "את בכית מתוך שינה, את בסדר?" "כן.. זה היה סתם חלום רע" מלמלתי והשענתי את ראשי על כתפו. בכל מקום זה רדף אותי. התמונות שהאנס שלי הדליף לאינטרנט שינו את החיים שלי. ילדים חשבו שאני זונה מופקרת ושזה בסדר לעשות לי מה שהם רוצים. מי שהדליף את התמונות האלה דאג שהם יגיעו לכל אדם חרמן בעולם. האנשים שפעם קראתי להם חברים שלי הפכו לאויבים שלי. ולא יכולתי לעשות שום דבר בשביל לשנות את זה
מטרה- 20 הצבעות ו5 תגובות
אגב, בגלל שהוואטפאד בנוי לסיפורים באנגלית אז הסימני פיסוק עוברים מצד לצד ודברים כאלה.. תשתדלו להבין לבד איפה יש נקודת וכאלה...
YOU ARE READING
פאנפיק על זאין מאליק- take care
Fanfictionלורי היא בס״ך דיירקשנית ממוצעת. היא שומעת שירים של הבנים מנשקת פוסטרים והולכת למפגשים. אבל מה קורה כשהלהקה באה להופיע בארץ ישראל ולהורים של לורי אין מספיק כסף לשלוח אותה להופעה? האם היא תגשים את החלום ותפגוש אותם?