Tiger●Nineteen

10K 719 173
                                    

Jeongguk

Pişt
Yakışıklı
Bize gelmeye ne dersin

Kaplancık

Bilmem ki
Baban var mı
Varsa gelmem😖

Jeongguk

Var ama kovarım sıkıntı değil

Kaplancık

Hİİİİ ne kadar ayıp😦
Terbiyeni takın
Baban o senin😡

Jeongguk

Bla bla
Geliyor musun

Kaplancık

Şey
Odamı düzeltmem lazım
Oda arkadaşım biraz dağınık da😥

Jeongguk

Sen niye Jimin ile kalmıyorsun ki

Kaplancık

Çünküüü
O yurdun ikinci bloğunda kalıyor😝

Jeongguk

O zaman eve çıkın?

Kaplancık

Oldu o zaman
Para sıçıyoruz sanki sizin gibi

Jeongguk

Şey yapın
Aynı odada kalın

Kaplancık

Talep ettik zaten
Haftaya cevap alacakmışız

Jeongguk

Tamam
Gel artık seni çok özledim

Kaplancık

Yaa
Tamam geliyorum çabucak
Çok hızlı geleceğim
Çünkü ben bir kaplanım hehe🐯😛

Jeongguk

Minik kaplancık seni

İletildi.

>>>>>

Jeongguk çalan zili duyunca hızla odasından çıktı ve açmak için koridorda adeta depar attı.
Yoongi ondan çabuk yetişmişti, çünkü salonda oturuyordu.

"Çekil bücür."

Yoongi'yi dirseğiyle ittirip onun yana kaymasını sağlayan Jeongguk, sevgilisinin yanağını öpüp elinden tuttu.

"Gel odama geçelim."

"Selam Yoongi, görüşürüz Yoongi!"

Taehyung selam verip sevgilisinin elini daha sıkı tuttu. Onun odasına ilk defa girecekti, fazlasıyla heyecanlıydı. Kahverengi kapısının üzerinde asılı duran tabelaların üstündeki yazılara hızla göz attı.

'Uyuyorum rahatsız etme'
'Gguk'un bölgesi'
'Gguk malikhanesi'
'Odama girenin odasını yakarım'

Taehyung içeri girerken kıkırdadı. Odası tam da beklediği gibiydi, dükkanda aradığı tüm renkleri burada buldu. Gece mavisi odanın sağ kısmında yer alan siyah ipek örtülü çift kişilik yatağının yanı sıra, ortada yer alan balkonu oldukça büyüktü. Balkon panjurlarla çevrilmişti ve orayı değerlendirerek kütüphane yapan sevgilisine öpücük attı.

Jeongguk sırıttı ve duvarda asılı olan fotoğrafların önündeki koltuğa yerleşti. Yastıklardan birini kucağına aldı ve sevgilisini incelemeye başladı. Altına giydiği eşofman kalçasını öne çıkarırken, üstündeki siyah kapşonlu hoodie'sinin içinde yer alan yumuşacık göbeğini hayal etmeden duramadı Jeongguk.

"Odan tam da seni yansıtmış."

Çantasını yatağın üstüne bırakan Taehyung sevgilisinin yanına oturdu.

"Hoşgeldin."

"Hoş bulalı baya oldu Jeongguk."

Jeongguk gülümseyip ona döndüğünde Taehyung yavaşça dudaklarını yaladı. Ona gelişi hızlandıktan sonra hiç düşünmeden sevgilisine doğru eğilip dudaklarını onun dudaklarına bastırdı.

Taehyung'un kalbi hızla çarparken bedenini saran ateş onu yakıp kül etmekle tehdit ediyordu.

Jeongguk yavaşça alt dudağını kendi dudaklarının arasına alırken o sıcak nemli ağızın girişini arıyordu.
Taehyung inleyerek ağzını açtı, dilinin üzerine kayan Jeongguk'un dilini hissettiğinde ürperdi.
Sanki uzun zamandır uzak tutulduğu bir hazineyi keşfedercesine Taehyung'un ağzının içindeki her köşeyi dolaşıyordu.

O anda Taehyung onu üzerine çekip bacaklarını kalçasının iki yanına açmasından başka bir şey istemiyordu. Bacaklarının arasındaki sertliğinden ateş çıkıyor, tutku içini kasıp kavuruyordu. Taehyung başka bir beden için yanan arzusunun çılgınlık sınırına dayandığını daha önce hiç hissetmemişti.

Jeongguk yavaşça onun dudaklarını serbest bıraktı, Taehyung üstündekinden kurtulmaya çalışırken Jeongguk da altındaki eşofmanını dizlerine kadar sıyırdı. Sonunda ikisi de amacına ulaşmışken, Jeongguk'un hedefi onun köprücük kemiği oldu. Ardı ardına öpücükler kondururken aynı sırada boşta kalan sol eliyle de iç çamaşırının üstünden Taehyung'un sertliğini okşamaya başladı.

Büyük olanın elini sertliğinde hissetmek onu deliye döndürüyordu. Onu dudaklarına daha fazla yakınlaştırmak için kendine çektiği anda açılan kapı sesi kulaklarını doldurdu.

Yoongi kapı kolunu tutarken şaşkınlıktan büyüyen gözlerine destek çıkan ağzı aralandı.

"Şey, ben sadece... Of siktir edin sevişmenizi böldüğüm için üzgünüm ve bu lanet olaya tanık olduğum için sizden tiksiniyorum."

Kapıyı hızla kapatıp çıktığında diğer ikisi birbirlerine bakıp güldüler ve yarım kalan işlerini sarılmayla sonlandırdılar.

*

Bölüm sizin için nasıldı bilmiyorum ama benim için baya heyecanlıydı, ayrıca da azcık utandım doğrusu...😫
Görüşleriniz varsa yorum yapmayı unutmayın, öpüldünüz çokça💛
Peace out 💖

Tattoo | taek∞kHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin