'Kim' Ailesi.|6

8.1K 578 108
                                    

Jeongguk karnının gurultusundan dolayı uyandığı için sinirli, acıktığı için daha da sinirli bir şekilde ayrılmak istemediği yatağından zoru başararak ayağa kalktı.
Küçük kardeşini bulup ondan kahvaltı hazırlamasını isteyecekti, çünkü Tanrı aşkına kim sabah sabah kalkıp kendine bir şeyler hazırlar ki?

Evet, tabiki de minik kardeşler, bunlar için varlar; bazen işe yarayabiliyorlar yani..

Jeongguk yüzünü yıkadıktan sonra bir bardak su içti ve kardeşinin sevdiği çikolatayı çekmecesinden alıp onu kandırmak için odasına ilerledi.

"Selam benim küçücük minicik azcık da sevimli olan kardeşim bak sana,"

"Yoongi?"

Yatağın içinde ağlayan bir ses duyunca Jeongguk cümlesini bitirmeden kardeşini yokladı. Yanına gidip yatağına oturduğunda omzunu sıvazladı ve yüzü anlamsız bir hâl aldı.

"Sorun ne?"

"Git ba-başımdan yok hiç-hiçbir şey."

"Bu yüzden hıçkırarak ağlıyorsun değil mi.."

Yoongi başına kadar çektiği yorganı üstünden kaldırıp yatağın baş kısmına doğruldu ve yaslandı.

"Ben kötü hissediyorum."

"Farkındayım, paylaşmak ister misin?"

"Şey, hani ben birinden hoşlanıyordum ya."

"Evet öyleydi ama kim olduğunu ve neye benzediğini bilmiyorum, her neyse nolmuş?"

"İşte, işte o kız ve Hoseok konuşmaya başlamışlar. Kimseye söylememiştim o kızın kim olduğunu, piç Hoseok üç-dört ay'a yakın konuşmaya başlamış ve Chaeyoung da ondan hoşlanmış sanırım, çıkmaya başlamışlar. Instagrama da fotoğraf atmışlar bir sürü, bak."

Jeongguk eline aldığı telefondaki fotoğrafları karıştırırken aynı zamanda kafasındaki düşünceleri toparlamaya çalışıyordu. Hoseok baya hızlı çıkmış, diye içinden geçirdi.

 Hoseok baya hızlı çıkmış, diye içinden geçirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chae_rosie

12.728 beğeni.

This is a bad place for a diet😋😸
@/Hose_ok

Bu gönderiye yorumlar kapatıldı.

-

Hose_ok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hose_ok

10.171 beğeni.

Emojiler her şeyi açıklıyor olmalı¿
@/Chae_rosie

Bu gönderiye yorumlar kapatıldı.

-

Chae_rosie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Chae_rosie

18.256 beğeni.

Ariel bir sincap değil ama sen öylesin dedi..
#Denizkızı #Ariel ❤🙈

Yorumları gör.

Jeongguk telefonu kapatıp elinde tutarken kendini toparladı. Onun üzülmesi kalbine bir şeyler batmasına neden oluyordu.

"Yoongi, bence şuan tüm hata senin."

Yoongi kaşlarını çattı, abisine gözlerini dikti.

"Sen onun abisi misin benim mi hangimizin tarafındasın anlayamadım şuan?"

"Ben çıkarımlarımı söylüyorum sadece. Tüm hata senin çünkü en azından arkadaşına olanları anlatsaydın belki o geri çekilirdi, veya senden önce hoşlanmaya başlamıştır kim bilebilir ki? Bak Yoongi gönül işleri acıtır evet ama sen daha yirmi dört yaşındasın yaşaman gereken o kadar çok anı, macera var ki. Hem sen o kızdan sadece hoşlanıyorsun sevmek apayrı bir şey tamam mı? Sana daha güzellerini bulurum ben miniğim benim üzülme sakın. Hoseok ile de sırf bu yüzden bağlantını kesme, yaparsın böyle şeyler biliyorum."

Küçük olanın gözleri anında dolu dolu oldu, abisine sarılıp kafasını boynuna gömdü ve saldı kendini, ağlamaya başladı onu sımsıkı saran ve hiç bırakmayacak olan güvenli kolların arasında.

"İyi ki varsın abi, iyi ki..."

"Sen de iyi ki benim miniğimsin."

*

AY BU NE YUMUŞ YUMUŞ BİR BÖLÜM OLDU BÖYLE AĞLAYASIM GELDİ
Neyse kendinize iyi bakın veee bana bool bool yorum yapın olur mu..

Peace out 💖

Tattoo | taek∞kHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin