A fost prima data pentru mine. O fata,care parca tocmai a terminat liceul si nu si-a continuat drumul in facultate, coboara scarile scartaitoare de lemn, cu un sort verde pe ea,parul roscat cu doua suvite prinse in spate intr-o impletitura strasa, care se indreapta cu ochii fixati spre noi. Ne intreaba ce dorim sa comandam. Era lipsita de chef,nu avea un zambet pe fata.
Fiecare dintre noi si-a comandat cate ceva ce continea alcool. Uh, am luat ceva simplu,ceva ce mi-a trecut repede prin cap,o bere. Nu mai bausem de ceva vreme si undeva de la a 5 a gura incepusem sa ametesc. Tot stateam cu ei, tot comandam,am sarit de la o bere la 4, ma simteam foarte bine,radeam,orele se scurgeau. Incepuse sa mi se faca rau, totul se invartea deja. M-am intins pe canapeaua aceea pana cand ma simteam pregatita sa plec.
Urc, deschid telefonul, deja era ora 18. Aveam apeluri nepreluate de la mama. O sun, vorbesc cu ea, imi cer scuze ca nu i-am spus ca voi pleca dupa ore. A fost fericita, adica nu ma mira. Cred ca s-a fi bucurat pentru mine ca am iesit si eu dupa atata vreme din casa.
Ajung la autobus, pe drum ma opresc la un magazin sa imi cumpar ceva de mancare pentru ca mama era pana seara la lucru si nu prea aveam stare sa imi fac de mancare. Stand in autobus, mi-a sarit in cap intrebarea: ''Oare cum e persoana cu care am vorbit atunci in meci?''. Nu prea mai stiam de capul meu. Tot ce trebuia sa fac era sa merg acasa si sa-i trimit un mesaj. Parca iesirea asta cu noii tovarasi mi-a dat mai mult curaj, sau poate berea pe care am baut-o.
Ajung acasa,arunc bocancii in coltisorul lor, si ma pun la calculator.Deschid, scriu mesajul, il trimit. A fost o alegerea grea mesajul pe care il l-am trimis. Tot ce trebuia sa fac acum era sa astept.
YOU ARE READING
Buddy Request
Roman d'amourO mica povestioara de dragoste a inflorit intre cele doua personaje, Lucian si Eline in urma unei cereri de prietenie. Cei doi vor afla secrete adanci despre ei, vor trece prin multe obstacole ca sa ajunga sa-si indeplineasca dorinta.