Capitolul 2

4 0 0
                                    

Nu am mai intrat de cateva zile dupa acea intamplare.Incerc sa nu ii dau atata importanta. Veneam acasa zilnic, invatam,mai ajutam cu aranjatul prin casa si ma culcam. Asteptam cu nerabdare sa vina scurta vacanta intersemestriala in care stiam deja ca imi voi intoarce peste cap programul de odihna.

In ultima zi de liceu, cand trebuia sa asteptam in clasa fortati ca profesorii sa ne incheie mediile,prietena mea, mai exact singura mea prietena in care pot avea incredere, ma cheama sa ies cu ea si cu inca cativa colegi dintr-un grup destul de cunoscut la noi in oras,sa ne bucuram de incheierea mediilor cu note bune,de faptul ca unii au scapat de corigente si nu isi vor face asa multe probleme semestrul urmator. Am acceptat, am spus ca si asa nu voi avea ce face acasa,de ce sa nu ma rasplatesc si eu putin.

Mergem pe cararea aceea ingusta de langa scoala, doi cate doi, inghesuiti, calcam neglijat zapada, unele persoane mai alunecau si incercam sa nu facem mare haz, pana ajungem insfarsit pe trotuarul care conecta straduta de la scoala cu restul orasului. Mergem noi ce mergem pe drum, si chiar dupa un coltisor de strada, o mica infundatura neluminata ducea catre o usa maro cu geamurile foarte mari de parca incaperea de dupa acea usa tanjea dupa lumina.

Intru prima acolo, si un val de caldura si de aer inchis ma izbeste. Eram indecisa in ce parte sa merg. Sa urc scarile, sa cobor alte scari, sau pur si simplu sa raman la acel nivel si sa ma asez la o masa. Stateam degeaba si ma uitam,eram pierduta. S-au sfatuit si restul unde sa mergem si s-au bagat in fata mea, au coborat scarile,iar eu in urma.

Mirosul de mucegai, si urmele de pe pereti erau ceea ce faceau locul diferit. Semnalul care nu exista la acel nivel ne aducea pe toti mai aproape,puteam vorbi intre noi, telefoanele si viata virtuala nu existau acolo. Canapelele belite,foarte,foarte comode si moi care te primeau in ele erau aruncate in colturi, si niste mese de lemn la fel de neingrijite si de batrane,lungi ,erau puse chiar in mijloc. Era locul lor, iar eu incepeam sa ma simt foarte binevenita intre ei. 

Buddy RequestWhere stories live. Discover now