Herşey daha başlangıç

35 4 2
                                    

   1.Bölüm

Dindar bir ailenin tek kızıydı genç kız.Küçüklüğünden beri hep asi,umursamaz,isyankar bir kişiliği vardı.Hiperaktiftide ayrıca yerinde duramıyordu.Dindar bir ailenin baskısından mıdır nedendir ama kapalılığı tesettürü hiç sevmiyordu.

Ortaokulu bitirmesine çok az kalmıştı genç kızın...Bu sıralar çok sorun yaşıyordu okulda da evde de. Okul da hiç güzel bir isimle anılmıyordu genç kızımız.Sırf sevgilisi oldu diye,elini tutmadığı halde türlü türlü hakaretlere maruz kaldı arkadaşları tarafından. Okulda hiç ona iyi gözle bakan yoktu.Aksine kız arkadaşları da ondan çok korkardı. Kavgacı biriydi kendisi. Ağzından bir kere bile küfür eksik olmazdı. Öğretmenlerine karşı çok fazla saygısızdı. Ama bu saygısızlığı öğretmenlerin haksızlık yaptıklarından ve başka öğrencilere ayrıcalık tanıdıgından kaynaklanıyordu.Büyüdükçe haksızlığa gelemeyen biri oldu. Tahammülü bile yoktu buna... Artık okulda kızlar tarafından korkulan erkekler tarafındanda hiç iyi gözle bakılmayan biriydi. Bu konu onun psikolojisini alt üst ediyordu.Hiç kimseyi kendine uygun biri görmüyordu. Kimseyle arkadaşlık kuramıyordu. Zaten evde de bir çok sorunu vardı. Amcası tarafından sürekli dayak yiyor eve bu yüzden hiç gelmek istemiyordu.Psikolojisinin alt üst olduğu bu zamanlar da yine bir akşam umursamaz tavırlarla son ses müzik açmıştı bilgisayardan.Bir anda telefon çaldı.Annesi müziğin sesini kısmasını telefon görüşmesi yapıcağını söyledi.Arayan anneannesiydi.Hem neden kısıcaktıki müziğin sesini! Şöyle kurallardan nefret ediyordu."Telefon görüşmesi yapıcakmışta sanki cumhurbaşkanı anasını satıyım!" diye söylendi. Annesi telefon görüşmesi yaparken telaşlı telaşlı anlatılanlara cevap veriyordu.Genç kız anneannesinin ne dediğini çok merak etmişti.Müziğin sesini kısarak konuşmalara kulak verdi....

BİR PARÇA HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin