[ TREND ] Hadi aaawards hakkında biraz konuşalım!
by soompi.korea at 7.34 a.m.
Alix Akina Awards, kısaca Ax3 veya AA Awards. 16 Aralık 2018'den beridir faaliyet gösteren bu kuruluş hakkında çok merak edilen sorular vardı. Bizler de bizzat ofisini ziyaret edip sizden gelen soruları yanıtladık!
--- çok kez aynısı sorulmuş sorular alınmıştır ---
İlk olarak ofise girdiğimizde Heekyung'ı bulamadık. Sette olduğunu söylediler, ayrıca Eclipse'in Grammy'ye gideceğini de söylediler bu yüzden bugün biraz yoğundu. Yine de yoğunlukta soruları cevapladı.
1. iamismailykstan sormuş:
aaawards nereden aklına esti?"aslında eski grup arkadaşım Sun'ın (applyfic opinions yani) söylediği bir şey vardı hani 'ödüller düzenli verilse'. ben de beyin fırtınası yaptım ve şu an buradayım."
2. letmediemom sormuş:
aktif olmadığınız süre zarfında, aaawards'ı bu hâle getirme planlarınız var mıydı?"yoktu. yeşil tema ve sadece Mnet gibi ödüller vermeden ileri gitmeyi düşünmüyordum."
3. sunhismysunshine sormuş:
sunhi ile nasıl bir araya geldiniz?"o başta kendisine bir modellik yarışması yapmak istemişti. benimle iletişime geçti ve daha sonra bana yardımcı olmaya başladı. ona minnettarım, sunhi olmasa burası pek ilerlemezdi."
4. kdrama4eva sormuş:
run the extra mile gerçekten aklına nasıl esti?"inanın bilmiyorum. öylesine kdrama izlerken birden basketbol aklıma esti. sonra dizi ve marjinal bir senaryo. senaryonun başlarında milyar tane mantık hatası yaptım ama daha sonra düzelttim. aklıma estiği yeri bilmiyorum."
5. wattpadseninamk sormuş:
eskiden ultra-v lideriydin, kendin yürüttüğün reality show'un vardı. kendi markanızı kurdunuz, burada müdürsün, senaristlik yapıyorsun, yönetmensin. bu kadar iş çok zor değil mi?"gerçekten zor. ama ben işlerimi severek yapıyorum ve yaparken bana yardım eden, destek çıkan sevenlerim çok. onlardan aldığım destek beni mutlu ediyor ve daha da severek işimi yapıyorum."
"Bizi yanıtladığın için teşekkürler Heekyung!"
"asıl ben teşekkür ederim~"
👀492.001👍400.624💬299.889
a: bu kızı seviyom
b: kim gösteriş meraklısı heekyung
c: #RTEMBÖLÜMİKİYEDEVAMEDİNLANSONUNUÇOKMERAKEDİYORUM
d: rtem akla nasıl birden eser be senaryosu çok farklı
e: bence eski aa daha güzeldi
>f: @e eski tema iğrençti. ayrıca şu an kopyala yapıştır Mnet değiller, farklılarg: aa awards : copy paste Mnet
aa productions : copy paste SBS bb